המיטה, הרהיט הגדול והחשוב בחדר הילדים והנוער, משמשת כמוקד החדר מבחינה עיצובית  אך לא רק. היא רב תכליתית ומשמשת לשינה איכותית ובריאה, לאחסון, כמקום עבודה על מחשב, צפייה בטלוויזיה ואירוח. רשת האוס אין מציגה את המיטות שיעצבו את חדרי ילדנו בשנת 2016

 

בעוד שמבוגרים מבלים בחדר השינה זמן מועט, נוהגים הילדים ובני הנוער להשתמש בחדרם ובמיוחד במיטתם גם למשחק, למידה, לאירוח ועוד. למיטתם תפקיד מכריע בהתפתחותם והם זקוקים לשעות שינה בריאות ואיכותיות רבות על מנת לגדול ולהתפתח פיזית, רגשית ומנטאלית. לכן חשוב שמיטתם תעמוד בקריטריונים קפדניים ביותר של איכות ובריאות ושתתאים עיצובית להם ולנו.


מיטה דגם שאנל

קולקציית מיטות עדכנית ומגוונת לשנה הקרובה

חברת האוס אין, המתמחה מזה שנים בעיצוב חדרי ילדים ונוער בריאים ויפהפיים מעץ מלא בלבד, שמה בקולקציית 2016 דגש על עיצוב דגמי מיטות שיתאימו בדיוק לצרכיהם הרבים והמשתנים של ילדינו. ניתן למצוא מגוון של מיטות בעלות מיטה תחתונה נשלפת, מגירות בגדלים ועיצובים שונים, פוטונים, מיטות קומתיים, מיטות נוער מדליקות ואפילו מיטות אפריון או מיטות בעיצוב אישי. העיצובים נעים בקו שבין הקלאסי, הוינטאג’י והרומנטי למודרני הנקי והעדכני ושומרות על מראה העץ הטבעי בשל הצביעה המיוחדת בצבעים פסטליים נעימים ועל זמניים. האוס אין מקפידה על שימוש בצבעים ובדבקים שאינם רעילים ונדיפים, ובעץ המבטיח שמירה על האיזון האקולוגי ביערות.


לבנים ובנות, צעירים וצעירות

מכיוון שהמיטות עשויות עץ מלא ומעוצבות באופן על זמני, הן מתאימות לשלבי התפתחות, גילאים וטעמים שונים. מיטת אלמוג, לדוגמא, אהובה על ילדים ובני נוער, בנים ובנות כאחד. המיטה מעוצבת בקווים נקיים וקלאסיים ונראית כמיטת במה, מכילה שתי מגירות בעלות שטח אחסון רחב  ומגיעה ברוחב רגיל או כמיטה וחצי. גב המיטה הוא ארגז מצעים מעוצב וכולל מדפים לאחסון והצגת פרטי נוי משני צדדיו.

גדול מיטה דגם ג'יימי

מיטות רומנטיות או מודרניות?

בקולקציית 2016 תמצאו גם מיטות המתאימות לטעם יותר מובחן כמו מיטות רומנטיות המתאימות לנסיכות קטנות. דגם וינטאז’ לדוגמא כולל פיתוחי עץ עדינים, מיטה נשלפת נוספת ומגירות אחסון מסוגננות. מיטה וחצי שאנל מעוצבת בסגנון פרובאנס, משלבת ראש מתעגל בעל ריפוד קפיטונז’ מלכותי ורגלי עץ בסגנון אריסטוקרטי ודגם אפיריון נראה כמו הגשמה של חלום ילדות. מהצד השני ניתן למצוא לדוגמא, את המיטה דגם ג’יימי בעלת העיצוב הנקי והעכשווי, המגיעה בצבע עץ טבעי בשילוב פסי מתכת מרוקעים ומאובזרת בשידת מגירה המעוצבת במראה מודרני.

 

האוס אין | www.housein.co.il