ארון הבגדים כבר מזמן לא משמש רק לאחסון בגדים. הוא משמש כפריט עיצובי, המשתלב בצורה מושלמת והרמונית בחללי הבית השונים. חברה דלקוב הישראלית הידועה בארונותיה המעולים, מציגה לראשונה, את קולקציית ארונות 2016 שלה הכוללת ארונות, ודלתות לארונות חדשניים שנותנות פיתרון מושלם לכל בית,  לא רק לאחסון אלא גם לסגירת חללים!

 

חברת דלקוב, אחת המובילות בתחומה, ידועה כחברה שבנוסף להקפדתה על איכות מוצריה, חשוב לה להוסיף לאיכות החיים ולשמחה של לקוחותיה. גישה זו שבאה מאהבה מתבטאת גם ביכולתה להכניס יצירתיות, מקוריות וחדשנות מתמדת לעיצוב ארונותיה. בדלתות של דלקוב ניתן לשלב, זכוכית טבעית או מודפסת, מראה, בד, עור, במבוק טבעי, פורמייקות מודרניות יוצאות דופן ועוד.

מעבר להיותו פריט עיצובי, הארון צריך להיות פרקטי ובנוי מחומרי גלם איכותיים על מנת שנוכל ליהנות ממנו לאורך שנים רבות. בארונות היפהפיים של חברת דלקוב אנו מוצאים את השילוב המנצח של עיצוב, איכות ופרקטיות .

16_B2_300

רגע לפני רכישת ארון בגדים…

לפני שאתם רוכשים ארון בגדים, חשוב שתגדירו את צרכיכם עפ”י הנקודות הבאות:

מבנה הארון ומידת הפרקטיות שלו – מהו שטח האחסון הנדרש לכם? איך תנצלו את שטח החדר בצורה אופטימאלית? האם אתם מעוניינים במדפים בלבד? האם אתם זקוקים לתוספת של מגירות או אולי למקום מיוחד לאחסון נעליים? מהו אחוז השטח שתרצו שישמש לתלייה?

עניין של עיצוב וטעם – הגדירו לעצמכם באיזה צבע אתם רוצים את הארון שלכם, האם אתם מעוניינים בדוגמאות מסוימות, האם אתם מעוניינים לשלב בין מספר צבעים וחומרים ומה צריכות להיות מידות הארון מבחינת גובה ורוחב.

על פי התשובות לשאלות אלה יעצבו לכם ב”דלקוב” ארון בגדים המתאים בדיוק לצרכים שלכם, בעיצוב הנכון לכם, מהחומרים האיכותיים ביותר ועל מי מידות החללים שלכם. כי בדלקוב – השמיים הם באמת הגבול !

תמונה קטנה 2 לחתוך מלמעלה ומשמאל

קולקציה חדשה ועדכנית לשנת 2016

חברת דלקוב ידועה בזכות איכותם הגבוהה של ארונותיה. יותר משלושים שנה של פיתוח, עיצוב, וייצור, הציבו את דלקוב בשורה הראשונה של יצרניות הארונות בארץ. היא משתפת פעולה מבחינת פיתוח ועיצוב, מייצגת ומייבאת לארץ באופן בלעדי, את מוצרי החברה הגרמנית הידועה, RAUMPLUS. חברת ארונות, דלתות ופרזול המשווקת את מוצריה המעולים לארבעים ושתיים מדינות בעולם. שתי החברות, הישראלית והגרמנית חברו והוציאו תחת ידן קולקציה מרהיבה ועכשווית המוצגת באולמות התצוגה, של ארונות, חדרי ארונות ודלתות לסגירת חללים המתאימות מאד לבית המודרני המאופיין בחללים פתוחים ובצורך ליצור בהם, לסרוגין ועל פי צורך, חללים סגורים.

 

דלקוב | www.delkoub.co.il