גווני הירוק והוורוד תפשו בשנתיים האחרונות מקום של כבוד בליבנו ובבתינו וממשיכים איתנו אל תוך 2022. שני הצבעים הבולטים בעיצוב הבית שכבשו את ליבנו בשנתיים האחרונות, ממשיכים איתנו אל תוך החורף ומקבלים מקום של כבוד בקולקציות לעיצוב הבית בכלל ובפרטי הריהוט בפרט.

הוורודים והירוקים הנכונים לעונה

אי-אפשר התעלם מנוכחותם ומהפופולאריות שלהם בעיצוב הבית: החל מהצבע לקירות, מטבחים, ריפודי כורסאות וספות, ווילונות, שטיחים, מצעים ואקססוריז.

הם מופיעים במגוון עצום של ווריאציות גוונים לבחירה כשספקטרום הצבעים של הוורוד והירוק נע בין הנועז לעדין. את הוורוד נמצא בעיקר בגוונים בהירים ורכים כמו פודרה או ורוד- אפרפר אבל הנועזים מביננו בוחרים להכניס לעיצוב ביתם גם את הורוד פוקסיה או וורוד אמרלד כהה, בעוד שהירוק המזוהה עם החזרת הטבע לחיינו מופיע בגווני מרווה או שיבא, עם נטייה לאפרפרות קלה, או למנטה קרירה אך גם הירוקים הכהים למיניהם מקבלים מקום של כבוד.  

הרבגוניות של הזוגיות, יוצאת הדופן הזו, מעוררת תחושת רוגע ונעימות, כשהגוונים הוורודים והירקרקים העמומים יותר עוזרים ליצור בבית תחושת מקלט

מסתבר שכל עולם העיצוב כבר השתגע מהם, ושאם מיישמים את המגמה הזו בצורה נכונה התוצאות עשויות להיות מדהימות. מכיוון  שהורוד והירוק הם צבעים משלימים, מציע שילובם איזון צבעים חם וקריר ולכן הם עובדים יחד בהרמוניה בכל טווח הגוונים.

אם ברצונכם להסתפק בקריצה מינימאלית לטרנד הזה השתמשו במס. פריטים קטן ובגוונים עמומים יותר של הוורוד והירוק

אך אם ברצונכם להשיג מראה נועז ומקסימאליסטי בחלל בחרו למשל בבדי ריפוד עם הדפס תוסס של פרחים, או צמחים כמו פיקוס, כפות ידיים או פילודנדרון (או טפט עם מוטיבים צמחיים), המשלב את שני הצבעים ומובטח לכם שהצגת הזוג יוצא הדופן הזה בעיצוב שכזה ייצור אווירה טרופית בחלל ואישיות ייחודית. לחילופין ניתן לשלב ריפודים ואביזרי עיצוב בגוונים אחידים ועדינים של ורדרד וירקרק ולהוסיף כריות ושטיחים בעלי הדפסים צבעוניים ונועזים, כדי ליצור עיצוב ממריץ ומרגיע כאחד.

רגע לפני ירידת המוסף לדפוס הכריזה חברת פנטון הבינלאומית על בחירתה המפתיעה בצבע השנה 2022, ובניגוד לכל התחזיות הצבע הנבחר הוא תת גוון כחול- סגול חם.

על פי דברי סגנית נשיא החברה לורי פרסמן “גוון זה מציג תערובת מעצימה של חדשנות ומשקף, לראשונה מזה 23 שנה, את החדשנות והטרנספורמציה העולמית המתרחשת והמעודדת כושר המצאה ויצירתיות אישית”.

אין ספק שהצבע העדין ובעל הנוכחות ישתלב באופן יפיפה עם צירוף גווני הורוד והירוק שלמדנו לאהוב ויוסיף להם עומק ותחכום.

הצבע מסמל גם הפגנת ביטחון עצמי חסרת דאגות, וסקרנות נועזת המחייה את היצירתיות שלנו. הוא פותח אותנו לחזון חדש ולהכרת תודה בזמן שאנו משכתבים מחדש את חיינו, מציפים את ההבנה שאנו עומדים בפני סיום תקופה ומעזים לראות את העתיד באור חדש. כל זאת תוך כדי שהמגפה והבידוד הנכפה עלינו פותחים דלת לעולם דיגיטלי- וירטואלי, עיצובי ודינמי שמאפשר חקירה ויצירת אפשרויות חדשות שיבואו לידי ביטוי, בעולם הפיזי היום-יומי.