בלס דיזיין, המוכרת כחברה איכותית ואמינה לייצור ושיווק ארונות וחדרי ארונות, מתרחבת וכובשת תחומים חדשים

 

חברת בלס דיזיין ידועה כמתמחה מזה שנים בייצור ארונות וחדרי ארונות איכותיים ומעוצבים לבית. ההקפדה הבלתי מתפשרת על תהליכי הייצור ועל גימור מושלם, המנגנונים ופתרונות הפרזול המיובאים ממיטב החברות האירופאיות, שירות הלקוחות המצטיין, התאמת המוצר אישית לכל לקוח, המחירים ההוגנים והאחריות של 8 שנים הניתנת על חומרי הגלם, הפכו אותה לשם דבר בארץ. כעת מתרחבת החברה ומציעה ללקוחותיה, מטבחים, ארונות אמבט, ריהוט לחדרי עבודה ומערכות מידוף

ארונות וחדרי ארונות 

ארונותיה של החברה מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ומחומרי הגלם והפרזול האיכותיים בעולם, הם בעלי רמת גימור מושלמת, ומאפשרים פתיחה וסגירה שקטה וחלקה של דלתותייהם, לאורך שנים וללא תקלות.

מערכות מידוף וספריות

הקולקציה מתאפיינת בסגנון נקי, בקוויים ישרים ובקשת צבעים מונוכרומאטית ועכשווית. לרוצים לגוון ולהוסיף עניין ויזואלי, כדאי לבחור במראה של עץ טבעי, או בשילוב דלתות זכוכית מודרניות-מינימליסטיות.

קולקציית מטבחים מעוצבת

בלס דיזיין משיקה ליין של מטבחים מעוצבים ואיכותיים. הרוכשים ייהנו ממוצר איכותי במחיר הגון ואטרקטיבי, מהתאמה אישית מושלמת של המטבח, צבעו ומידותיו לסגנון שיבחרו ומהתקנה על ידי צוות מומחים.

ארונות אמבט

הארונות מאובזרים בפרזול אירופאי איכותי, ומעוצבים בקו מודרני מתוחכם כשהגוונים השולטים בקולקציה הם לבן ועץ בהיר. כל לקוח יכול להתאים אישית את עיצוב ומידות גודל הארון, מספר ומיקום המגירות והדלתות.

שולחנות כתיבה ושידות

הקולקציה מעוצבתת במראה מינימליסטי כמסורת החברה. את השולחנות היפיפיים, אותם ניתן להזמין לפי עיצוב אישי, ניתן לאבזר בארוניות או שידות מגירות שיתמכו בלוח השולחן או יעמדו בנפרד בחלל.

 

בלס דיזיין – www.balas.co.il