ומשיקה שני אולמות תצוגה פרימיום בהרצליה פיתוח ובמעלה אדומים

רשת מטבחי זיו אינה שוקטת על שמריה! היא ערכה לפני מספר חודשים אירוע גאלה יוקרתי לכבוד השקתו של אולם התצוגה החדש שלה בהרצליה פיתוח.

באירוע נחשפה קולקציית המטבחים החדשה, אקסלוסיבית ומושקעת, המיוצרת בטכנולוגיות ומחומרים חדשניים של החברה. הקולקציה יוקרתית ומעוצבת אך היא משווקת ללקוחותיה בתג מחיר הנמוך משמעותית מהמטבחים המיובאים.   

באירוע המתוקשר השתתפו מיטב האדריכלים והמעצבים בארץ וביניהם ניראו ופירגנו אילן פיבקו, מיקי טרבס, מיטל סלומון, מיקי כתר, שלומית זלדמן, שרון וייזר, סרג’ בן דוד ורבים אחרים.

על האוכל היה אמון השף המפורסם והאהוב יוסי שטרית שהכין תפריט מיוחד, בישל, צלחת והגיש מנות בטעמים מיוחדים, כשעל מוסיקת הרקע ניצחה הדי.ג’י הידועה עדי שבת, והכול על רקע המטבחים היפיפיים ושובי הלב שהוצגו לראשונה.

רשת מטבחי זיו ממשיכה לגדול ומשיקה את סניפה השביעי במעלה אדומים, בהשקעה של כשלושה מליון ש”ח

לדברי אבי זיו, מנכ”ל ובעלים רשת מטבחי זיו “השנה וחצי האחרונות הוכיחו לכולנו את חשיבותו של המטבח בבית. לכן, ולאור דרישת לקוחותינו לפריסה מיטבית ונגישה של הרשת ברחבי הארץ, אנו משקיעים בהתרחבותה, וממשיכים לספק מטבחים באיכות ושירות ללא פשרות. הסניף החדש והמושקע, ממוקם במתחם העיצוב החדש D-CITY שבמעלה אדומים, מציג מטבחים טכנולוגיים ועשירים בחומרים הכי חדשים בתחום ובעיצוב עכשווי”.

http:zivltd.com | 079-6545207