התוצאה: פנטהאוז מרהיב ומלא בפרטים ובארונות אחסון שעושים את ההבדל

דירת הפנטהאוז היוקרתית תוכננה עבור זוג בתחילת שנות ה- 60 לחייהם שעשו מעבר מבית קרקע לבניין קומות ואוהבים לארח.

תכנית הדירה שונתה לטובת הרחבת החללים הציבוריים וחלל האירוח. המטבח והסלון נפתחו לחלל אחד מרווח, על חשבון חדר שינה שהיה מיותר, המהווה את מרכז הבית.

אחסון היה אחד הדרישות העיקריות של הדיירים על מנת שביתם יישאר מסודר ונעים תמיד. לשם כך בחרו המעצבת והדיירים בחברת הארונות ריביירה הידועה בטיבה

בסלון תוכננה יחידת נגרות בצבע כחול עז וברוחב של 6 מטר! היא משלבת אחסון, טלוויזיה, ומוסתר בתוכה אפילו מקפיא. במרכז הסלון עומד שולחן קפה בחיפוי עור, כיאה לאוהבי הסגנון הקלאסי. החברה שנבחרה לעצב ולייצר את הארונות בבית היא ריביירה. חברה ותיקה, הגדולה בתחומה, הידועה במגוון הקולקציות הייחודיות שלה, במובילות טכנולוגית, כיוצרת טרנדים בתחומה וכמספקות לכל לקוח מענה מושלם מותאם במידותיו לחללי ביתו, לסגנון העיצוב האהוב עליו ולתקציבו.

בגב הסלון, מכיל הארון העצום בגודלו אחסון רב ומשמש כרהיט דקורטיבי בעל נוכחות אסתטית מרשימה בחלל.

ארון זה עוצב בהתאמה אישית כמו כל ארונות הבית וחדרי הרחצה בחברת הארונות ריביירה. דלתות הארון אינטגראליות וחלקות, ללא ידיות, כדי לשמור על מראה נקי. בין הדלתות עוצבו קוביות מדפים ומסגרת למסך הטלוויזיה העשויים מעץ טבעי שמכניס עניין ומייצר תחושה חמימה ומלאת סטייל.

בנוסף לאחסון זה תוכנן ויוצר עי חברת הארונות ריביירה ארון מזווה, במסדרון בסמוך למטבח הכחול, שנותן שטח נוסף לאחסון ומשתלב בחלל באופן נפלא

בעלי הבית מבינים בעיצוב והם בעלי טעם מובהק שהכתיב את עיצוב הבית כולו. האהבה לכלים אתניים ולחומרי גלם שמאפיינים את הסגנון הקלאסי באים לידי ביטוי כמוטיב חוזר בבית.

צבעוניות עזה והרבה פליז בשילוב קווים נקיים וארונות עם אלמנטים של מתכת שחורה מייצרים בבית את הסגנון הייחודי שלו. פלטת הצבעים שמלווה את עיצוב הבית היא כחול  פטרול וכחול ירוק בשילוב גווני עץ.  הבית עוצב במראה קלאסי וכדי להשביח אותו שולבו בקפידה מספר פריטים מודרניים שנותנים טון עכשווי לבית.

גודל חדר השינה המפנק אפשר תכנון של חדר ארונות נפרד בנוסף לארון טלוויזיה הממוקם מול המיטה.

גם פה נבחרו שני סגנונות שונים, חדר הארונות בסגנון מודרני נקי כשכל החזיתות עשויות אלומיניום שחור בשילוב זכוכית, מאפשר לראות את הפריטים אך מונע אבק מיותר.

בחדר השינה נבחרה לארון חזית בגוון אפור סגלגל עם חריטה בקווים נקיים שמתאימה לסגנון הקלאסי של החדר. הקיר האחורי של המיטה עוטר בקרניזים ובמנורות קיר מפליז להשלמת המראה.

בפרויקט זה ניתן לראות את תשומת הלב לדיטיילס: בארונות האחסון האיכותיים, בגימורים המדויקים והמעניינים, בקרניזים ובחזיתות, בשימוש בעץ, בפליז, ובהמון סטייל.

השילוב בין פרקטיות, לנוחות ולאסתטיקה בולט בכל חלל בדירה והופך אותה לדירת חלומות מפנקת יפה ונוחה.

ארונות ריבייריה | www.riviera.co.il | 09-8301200