למשפחה הצעירה שבנתה בית בישוב כרמית שבדרום הייתה בקשה אחת בלבד מהאדריכלית רינת כהן וממעצבת הפנים נטלי שפירא, שהמטבח יעוצב בשחור!

החלל המרכזי של הבית, הכולל את המטבח, עוצב על ידן כ-Open space מודרני מינימליסטי, חם ומזמין, שאופיין בשימוש בתקרות בטון חשוף, תעלות תאורה גלויות, ובצבעי שחור, לבן ואפור.

המטבח, שהוא התכשיטשבבית הוזמן במטבחי זיו. הוא עוצב ללא עומס ויזואלי, מקרין יוקרה ומתוכנן באופן שמתאים לצרכי המשפחה שרצתה מטבח פתוח שיתכתב עם עיצוב החלל כולו.

המטבח מאובזר במשטחי עבודה רחבים ובאי גדול מכיוון שבני הבית מרבים בבישול ואפיה. הוא פונקציונאלי ונוח לעבודה בשל ההקפדה על המרחקים שבין הכיור, הכיריים והמקרר, ומיקום שאר המכשירים במטבח.

רינת ונטלי מספרות ש יחד עם מעצביה של רשת מטבחי זיו הצלחנו ליצור במטבח את תחושת הניקיון העיצובי והמינימליסטי שרצינו“.

לחיפוי חזיתות המטבח נבחר ננו שחור, בעל מראה יוקרתי הנעים למגע. החומר עמיד לאורך שנים מפני שריטות ואינו משאיר טביעות אצבעות או כתמים, עובדה חשובה בבית עם ילדים קטנים.

הן מוסיפות ש היה תענוג לעבוד עם רשת מטבחי זיו“.

“החל מהאופן הנעים בו התקבלנו בסניפה שבבאר שבע, וכלה במקצועיותה של המעצבת שהציעה פתרונות נהדרים לתכנון פונקציונאלי, פרקטי ואסטטי. אנו ולקוחותינו חשנו שם ממש בבית!”

משרד האדריכלות ועיצוב הפנים של רינת ונטלי מציע ללקוחותיו, בנוסף לשילוב האדריכלות ועיצוב הפנים תחת קורת גג אחת, תפיסה מרעננת וחדשנית בתחום.

הן משלבות ידע נרחב וניסיון עשיר בדגש על פונקציונאליות וליווי צמוד לאורך כל תהליך הבניה או השיפוץ. התקציב ולוחות הזמנים נלקחים בחשבון כבר בשלבי התכנון הראשונים והלקוחות מקבלים סקיצה חזיתית והדמיה תלת מימדית של המבנה והחלל הפנימי כדי להבין את הנראות הסופית.

לפרטים נוספים: מטבחי זיו | טל. www.zivltd.com | 079-6545207

נטלי ורינת, אדריכלות ועיצוב פנים | טל. 052-6620034 | www.nr-in2outarch.com