בסגנון ובתקציב מותאם

מן הידוע שכול חברת ארונות מציגה קולקציה בסגנון אחד המאפיין אותה. מסתבר שקיימת חברה ישראלית יוצאת דופן, המתאימה את הקולקציות האיכותיות שלה גם לטרנד העיצובי וגם לתקציב של כל אחד/ת מלקוחותיה ומציגה ארונות בכל סגנונות העיצוב המודרניים: מינימליסטי, רטרו, כפרי, אוריינטלי ועוד

החברה מציגה שלוש קולקציות מלאות מעוף, מקוריות וחדשנות כי על פי משנתה של ריביירה “ארון הוא יותר מארון” 

 חברת הארונות ריביירה ידועה במגוון קולקציות יצירתיות, מובילות טכנולוגית וכיוצרת טרנדים בתחומה. היא מספקות לכל לקוח מענה מושלם מותאם במידותיו לחללי ביתו, לסגנון העיצוב האהוב עליו ולתקציבו. על צוות החברה נמנים בכירי אנשי המקצוע בתחום הריהוט המקומי, מעצבים, מפתחי מוצר ונגרים אמנים שחברו יחד, כשמטרתם לאפשר לכל אחד/ת ולכל משפחה לאבזר את ביתם במוצר אחסון מעוצב ואיכותי ובמחיר מתאים. בולטת במוצריה חוסר ההתפשרות על נראות ואיכות ואלו ניכרים בכל אחת מהקולקציות שלה.

קולקציית סימפל- עיצוב ליאת תמם

BASIC COLLECTION

כי LESS  IS  MORE

הסגנון המודרני – מינימליסטי בעיצוב הבית בכלל ובקולקציה בפרט, נותן תשובה לקצב המהיר, לעומס המטלות והאינפורמציה המאפיינים את המאה ה-21 ומהווה שיווי משקל נגדי לחברה המתועשת האורבאנית בה אנו חיים. הוא מאפשר את תחושת המרחב והניקיון הדרושים לנו כל כך, מתאפיין בקווים נקיים ומינימליסטיים, משתמש בחומרים עכשוויים איכותיים ובפלטת צבעים בסיסית, ונגיש כספית לרבים.  בחברת עיצבו את קולקציית ארונות הבסיק על פי המוטו “LESS IS MORE” והיא משתלבת בקלות בכל עיצוב ובכל חלל בבית, ומאפשרת שטחי אחסון מעוצבים ואיכותיים במחיר המתאים לסטודנטים, למשפחות צעירות ולמבוגרים כאחד.

MEDIUM COLLECTION

הקולקציה המגוונת והנמכרת ביותר

הקולקציה הפופולארית מציגה ארונות, חדרי ארונות וספריות במראה מתוחכם ועשיר יותר, כשאיכותה נשארת כשהייתה ומחיריה נגישים. היא  עשירה בנראותה ובמגוון חומריה אך פונקציונאלית וניכר שמושקעת בה חשיבה רבה.

תמצאו בארונותיה דלתות ומגירות המעוטרות במסגרות ובידיות מסוגננות או ישרות ובזכוכיות בסגנונות שונים, החל מזכוכית מינימליסטית שחורה, אפורה או לבנה כשמסך טלויזיה מושם בתוכה, וכלה בזכוכיות סבתא שונות לאוהבי סגנונות הרטרו והקלאסי. בדלתות תריס עץ כפריות או מהודרות בצבעי עץ או בצבעים חלקים, בחלקים פתוחים בתוך הארונות לספרים או חפצי נוי ועוד.

PRIMUM COLLECTION

“הוט קוטור” במיטבו

קולקציית הפרימיום מיועדת לכאלו האוהבים לקחת את עיצוב ביתם לקצה ולשלב בו חומרים עשירים שהם המילה האחרונה בעולם ונראות חד פעמית מיוחדת במינה. הארונות וחדרי הארונות שהם חלק ממנה “גונבים” את ההצגה בחלל בהיותם פריט אמנותי של ממש.

ואכן, הארונות שבה ייחודיים ותתקשו להשיגם במקום אחר. כדוגמה, הם נצבעים בעבודת יד בחדר צבע משוכלל, בחלק מדלתותיהם  תמצאו חריטות גיאומטריות עכשוויות, או שתוכלו לעצבן ממבחר המשרביות  הצבעוניות והאוריינטליות של החברה או בגרניט פורצלן מודרני. הם מאובזרים במסילות בשליפה כפולה, במנגנון המביא את דלתותיהן למישור אחד או בכזה הגורם להן להראות מרחפות, ממש על פי חלומכם!

http:www.riviera.co.il