האופן שבו אנו מעצבים את ביתנו בכלל, ואת פינת האוכל שלנו בפרט,  מלמד רבות על מי אנחנו! האם אנו  “מרובעות”?  “זורמות”? קשוחות ובקורתיות? או רכות, מכילות ומקבלות…

 

כיום, כשהשמים הם הגבול בעיצוב הבית, יכול/ה כל אחד/ת לרכוש את שולחן האוכל בסגנון שמתאים להם, לטעמם האישי ולאופיים. אז, עגול או מרובע? עשינו עבורכן חקר על שתי האופציות הפופולאריות ביותר בפינת האוכל ומה אומר עליכן שולחן האוכל שבחרתן?


בחרת לעצב את פינת האוכל שלך בשולחן עגול? קראי מה זה אומר עליך

את העיגול מאפיין מרחק שווה בין נקודת האמצע לכל הקצוות, והיעדר קווים ישרים ופינות חדות.

לכן העיגול מסמל חשיבה שוויונית, אמפאתית ומכילה. כזו המקבלת באהבה את השוני שבין אדם לחברו, המבינה שכדי לראות את העיקר, בכל דבר, יש לראות דרך העיניים  של כולם ושאין נקודת מבט אחת החשובה ומדויקת יותר מאחרת.

degem2

אנשים המעדיפים צורות עגולות הם בדרך כלל נעימים, אדיבים, לא שיפוטיים ואוהבי אדם וחיים. הם גם אלו שחולמים על עולם טוב יותר, שמהווים את בעלי החזון מביננו, אך לא בהכרח מצטיינים בביצוע ומשאירים זאת לאחרים.

המעדיפים צורות עגולות הם ה”חולמים” ובעלי מעוף מביננו, מקבלים את החיים כגלגל שתנועתו אינה פוסקת, זורמים עם מה שיש ועם מה שקורה ומשתדלים לקבלו באהבה. מחוברים לטבע ומנסים לראות את הטוב ואת נקודת האור בכל אדם ובכל סיטואציה

התייעצנו עם שי יהודה, מעצב הבית והבעלים של חברת דגם רהיטים המתמחה בייצור ועיצוב פינות אוכל. הוא הסביר ש “מכיוון ששולחן האוכל המודרני קיים במגוון סגנונות עיצוב וחומרים עכשוויים, אחד הכישורים הנדרשים ממנו כמעצב, היא היכולת ל”קרוא” את לקוחותיו, כדי להתאים להם פינה מושלמת עבורם”, ופרש לפנינו את משנתו.

img_6762n

 

את נמשכת לצורות מרובעות? בחרת שולחן מלבני? גלי מה זה אומר על אופייך

הריבוע והמלבן בנויים מקווים ישרים ופינות חדות, כשהמרחק בין האמצע לקצוות שונה באורכו לפי המקום ממנו אנו מסתכלים עליו.

בהתאם, נחשבים אנשים המעדיפים שולחן מרובע לכאלו שחייהם נסמכים על הידוע, על חוקים ומסורות כשבעיניהם הסדר וההיגיון הם אלו ההמחזיקים את העולם. הם אחראיים, יסודיים ושיטתיים, ישירים וישרים.

המרובע מתקשר לארציות ושמירה על הכללים, אך גם להליכה בדרך שהתווינו לעצמנו, בלי פשרות, ותוך עמידה עיקשת על עקרונותינו.

האדם המעדיף צורות מרובעות אינו פוחד להילחם על הדרך בה בחר, הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה ולא מוותר גם כשהכל נראה אבוד. אם הוא לא נזהר הוא יכול להיות ביקורתי ונוקשה, מכיוון שהוא נוטה לחשוב שדעתו היא היחידה שנכונה. אבל, הוא חבר ובן זוג נאמן ביותר, הוא הגיוני ואיש מעשה שניתן לסמוך עליו ללא סייג.

 

דגם רהיטים – www.degemltd.co.il