מערכת ארונות, מודרנית ומקורית, מוציאה את העיצוב המודרני-מינימליסטי מ”הקופסה” ומוסיפה לחדר השינה פוקוס עיצובי, צבע וייחוד

 

הסגנון המודרני-מינימליסטי הוא טרנדי, פופולארי מאוד ומתאים, ככפפה ליד, לבית המודרני

בפני עצמו, מקנה המינימליזם תחושת מרחב ורוגע, אך יכול גם להוות רקע מצוין ל”קריצה” עיצובית, צבעונית, מעניינת ואישית. מערכת ארונות, בצורת ריש, שעיצבה חברת דלקוב עבור חדר שינה בעיצוב מינימליסטי, היא דוגמא מוצלחת במיוחד לשימוש נבון בטרנד והוצאתו “מחוץ לקופסא” בעזרת “קריצה” שכזו.

bild1277הצבעים הדומיננטיים שמכתיב הטרנד השנה הם גוונים מונוכרומאטיים כלבן, אפור וחום דהוי, כשלהם מוספת זריקת צבע רעננה ליצירת אופי אישי  

חדר השינה עוצב בגוונים של לבן, אפור ועץ בהיר, בהתאם לטרנד, כשההקפדה על הגוונים מגיעה עד למצעים של המיטה ולתמונות התלויות על הקיר. את המונוכרומאטיות שובר הארון גדול המימדים, של חברת דלקוב, שעיצבה דלתות ההזזה שבמרכזן פס אדום ודומיננטי, הנמתח לרוחבן ומכניס עניין, אופי וחיים לחדר.

 

ארון ההזזה הגדול, בנוי בצורת ריש לאורך שני קירות, כשבצידו האחד הוא עמוק יותר והופך לחדר ארונות ניסתר 

בנוסף, על מנת לשמור על תחושת המרחב והטון המינימליסטי-מודרני, בחדר בו הארונות תופסים נפח כה רב, היה צורך לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא פתרון יצירתי. קיר גבס קטן, שנבנה במרכז הארון שמול המיטה, מאפשר לדלתות ההזזה של הארון להיפתח מאחוריו ולהפוך לבלתי נראות, ומקום לשולחן איפור או עבודה.

bild1280

הפס האדום, שלרוחב ארון ההזזה, הפך לנקודת ההתייחסות העיצובית העיקרית בחדר, ונותן לו את אופיו

מעבר לאפקט ה”ואוו” שמשרה פס הצבע על החדר המונוכרומאטי, עוזר עיצוב חדר הארונות הצר, הנראה כארון קיר לכל דבר, לשמור על הקו העיצובי המודרני-מינימליסטי ועל שקט ומרחב ויזואליים בחדר. חברת דלקוב מאפשרת לבחור אותו בכל גוון כך שניתן ליצור לכל חדר אופי ייחודי המתאים לאופי האישי שלנו.

 

דלקוב – www.delkoub.co.il