מערכת ארונות משולבת של חברת דלקוב ו-RAUMPLUS מובילה את הסגנון המינימליסטי המודרני צעד אחד קדימה ומקנה לחדר השינה מראה עכשווי וטרנדי. הסגנון המינימליסטי אינו קופא על שמריו, אלא משתנה ומתפתח עם הזמן. לאחרונה הוא הפך למעניין יותר ומאפשר שילוב מלא חיים ותעוזה בין גווני הלבן השונים, לבין נקודות צבע בגווני ירוק עכשוויים.

 

חדר שינה המרווח שממוקם בקומת הגג של בית פרטי, חף מרהיטים וחפצים מיותרים ומאובזר בארונות לבנים ובדלתות הזזה ירוקות פרי עיצובה של חברת הארונות דלקוב 

נקודת העניין והאטרקציה העיקרית בחדר היא מערכת ארונות הזזה חדשנית שעוצבה על ידי חברת דלקוב. ארונות ההזזה משולבים בדלתות נסתרות, הנראות כחלק אינטגראלי מהארון. הן נפתחות לחדר ארונות קטן המאובזר בדלתות הזזה ירוקות שייצרה החברה, והמסתירות את חדר הרחצה הצמוד.

השימוש שעשתה חברת דלקוב בצבע הירוק אינו מקרי, שהרי הוא נבחר כצבע השנה בעיצוב הבית

הירוק שבחרה דלקוב לדלתות ההזזה הפנימיות חוזר כמוטיב במצעים, בשעון המעורר ובשולחן הצד שלצד הארונות. הוא משמש כהד לנוף הנשקף מהחצר ובכך מכניס את הטבע לתוך חדר השינה.

מערכת הארונות החדשנית היא תוצאה של הקפדתה היתרה של החברה להתעדכן בטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב העולמי, ומציגה עידון ותחכום בעיצוב, אחסון אופטימאלי ושימוש בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם

כאמור, המערכת המשולבת היא תוצר של שיתוף פעולה מעורר השראה של דלקוב הישראלית עם חברת הארונות RAUMPLUS, חברה גרמנית בינלאומית הידועה באיכות ודיוק מוצריה ובשימוש בטכנולוגיות חדשניות. ארון ההזזה הלבן, תורם במצבו הסגור למראה המינימליסטי של החדר בכך שהוא נראה כמעין קיר נוסף שאינו תופס מקום בחלל ואינו מכביד עליו עיצובית. חדר הארונות הקטן המשמש כמבואה לחדר הרחצה מאפשר אחסון נוסף ושימוש אופטימאלי במקום.

דלקוב – www.delkoub.co.il