הקולקציות המתחדשות לקראת האביב וחול המועד פותחות לנו צוהר לעיצובים עכשוויים בפינות האוכל שמולבשות בלבן לסוגיו

 

 

האביב וחג הפסח כבר פה והצבע הלבן חוגג ובגדול, בעיצוב ביתנו. חברת דגם רהיטים, המתמחה בייצור שולחנות פטנט מתארכים ומעוצבים, מציגה שולחנות וכיסאות לפינות האוכל בהם מככב הצבע הלבן. צבע המתכתב לא רק עם החג ועם עונת השנה אלא גם עם הטרנדים המרכזיים של השנים האחרונות.

 

פינת אוכל לבנה בעיצוב מודרני

השולחן נפתח ומתארך משני צדדיו באמצעות פתרון אלגנטי של פתיחה על ידי מגירות ונועד לשרת בנוחות 12 איש. השולחן צבוע בצבע אפוקסי איכותי והכיסאות שסביבו מרופדים בלבן. הפינה מעוצבת בקווים נקיים וזורמים וללא קישוטים מיותרים. היא אינה מכבידה על החדר אלא משרה בו תחושה מודרנית מינימליסטית נקייה, שקטה וחגיגית ולכן יכולה להשתלב ולהדגיש כל צבעוניות המוספת לה.

 

ÎñÎÖÎáά ÎÉÎòÎøΣ ÎòÎÖκÎÿÎòοÎÖÎÉÎáÎÖά - Î×ÎòÎôοÎáÎÖά

פינת אוכל ויקטוריאנית – מודרנית

פינת אוכל יפיפייה ההופכת כל בית ליוקרתי ומתהדרת בשולחן מסיבי, מתארך, בסגנון ויקטוריאני- רומנטי הנראה קליל בשל צבעו הלבן. היא משרתת בנוחות כעשרים איש, מאובזרת בכיסאות יוקרתיים לבנים המעוטרים בגילופים עדינים ומלכותיים ובריפוד צבעוני. העיצוב הקלאסי והמהודר הופך מודרני באמצעות הצבעוניות השובבה של הכיסאות כשכל אחד מהם מרופד בבד בצבע אחר, אפור, סגול, כחול וירוק .

 

שולחן פרובאנס אקולוגי-קלאסי

פינת האוכל משלבת בדרך מעודנת את שני סגנונות העיצוב האקולוגי-הירוק והקלאסי העכשווי. משרה תחושה אוורירית נעימה אך בהחלט תופסת את תשומת לב בחלל. השולחן העגול עשוי במבוק טבעי בחלקו העליון ורגל מעץ מייפל המגולפת בהתאם לסגנון הקלאסי וצבועה בצבע אפוקסי לבן. השולחן קטן אך נפתח בקלות ל- 16 איש. כיסאות העץ הלבנים שסביבו מעוצבים בסגנון כפרי אך מעודן.

 

 

ήÎòΣÎù΃ ÎñοÎòÎæÎÉÎáÎí ÎÉκÎòΣÎòÎÆÎÖ-κΣÎÉÎíÎÖ

 

 

 

שולחן עץ עגול ומינימליסטי

פלטת השולחן העגול עשויה עץ בהיר, מעוצבת באופן מינימליסטי וניראת דקה במיוחד בגלל העיבוד המיוחד של קצבותיה, הנמשכים פנימה ומסתירים את עובייה. היא מאובזרת בארבע רגלים מודרניות, עגולות, אלכסוניות ולבנות ובכיסאות לבנים בסגנון כפרי מעודן.  השולחן נפתח לשרת 16 איש, מראהו שובר את המראה המלבני, הסטנדרטי, המאפיין את השולחנות המרובעים ומעניק לפינת האוכל תחושה של מרחב, נינוחות וזרימה.

 

ήÎòΣÎù΃ ÎóÎÑ ÎóÎÆÎòΣ ÎòÎ×ÎÖÎáÎÖÎ×ΣÎÖÎíÎÿÎÖ Î£ÎöÎñÎòÎÜ Î¿ÎÆΣÎÖÎÖÎØ Î£Î£Îæ΃ - Copy

דגם רהיטים | www.degemltd.co.il