אחת ההחלטות החשובות בעיצוב הבית היא בחירת פינת האוכל ועיצובה, חשוב שלא לוותר על נוחות ופרקטיות לאורך זמן מבלי להתפשר על עיצוב וסטייל. הנה מדריך קצר שיעזור לכם להשיג זאת

 

שולחן האוכל הוא לא רק מקום מפגש למשפחה וחברים, אלא מהווה מוקד עיצובי בחלל המרכזי של הבית. לכן חשוב שעיצוב פינת האוכל בכלל ושל השולחן בפרט, יתאים לסגנון הכולל ולחלל שהקצנו לו. פגשנו את אריה ויסמן מנכ”ל ובעלים של שמרת הזורע והוא נתן לנו טיפים בנושא:

 

רוצים שולחן אוכל שישרת אתכם שנים ויוסיף עדכניות עיצובית וחמימות ביתית לחלל?

בחרו אותו מעץ איכותי כמו מייפל ואלון. שילוב פלטת עץ מאסיבית ורגלי מתכת אלכסוניות יעניקו תחושת יציבות, ישיבה נוחה ומרווחת ונופך עיצובי תעשייתי, כדוגמת דגמי אולימפוס ומרקורי, של שמרת הזורע, בעלי הטאצ’ העיצובי החדשני שמתארכים לאירוח 20 איש!

אוהבים סגנון מודרני נקי? בחרו שולחן אוכל אוורירי המעוצב עם פלטה עליונה מזכוכית

שולחן כזה ישתלב עם כל סגנון עיצובי שבחרתם לבית בין אם הוא מודרני או קלאסי. שולחנות פנדורה וקסיופאה החדשים של שמרת הזורע, מעוצבים מרגלי עץ אשה בגוון אלון בשילוב פלטת זכוכית מחוסמת ובטיחותית, ומעניקים טוויסט עיצובי לבית.

מעדיפים שולחן אוכל על זמני שיהיה מודרני תמיד?

בחרו בשולחן קלאסי

טרנדים באים וחולפים אבל סגנון אחד אינו מתיישן לעולם: הסגנון הקלאסי! דוגמה מצוינת הוא שולחן האוכל דגם כרמל המעוצב נקי, בשילוב פלטת פורניר טבעית ומעניינת. לשולחן 4 הגדלות הנפתחות בקלות ויוצאות מצידי השולחן.

התאימו את השולחן לחלל החדר, שולחנות עגולים נותנים פתרון לחללים בגדלים שונים

שולחנות עגולים מאפשרים ישיבה אינטימית, ומקומות ישיבה גמישים מבלי לפגוע בכמות הסועדים סביבם. לדגמים החדשים ברניקי ואיריס, בעלי העיצוב המודרני, רגלי עץ או מתכת וסביבם ניתן לארח בנוחות לפחות 18 איש.

 

שמרת הזורע – www.shw.co.il