בונים משפצים או מעצבים מחדש? חשוב לדעת שחדרי הרחצה והשירותים הפכו כיום למעוצבים, מושקעים ומפנקים המוסיפים לאיכות חיינו

העיצוב המומלץ והמתאים ביותר לחדר הרחצה והשירותים הוא הסגנון המודרני העושה שימוש בקווים ישרים ופשוטים אך מהודרים, יוצר חלל עדכני ואווירה נעימה

 

העיצוב המודרני מושתת על הקונספט “LESS IS MOOR”, מתהדר במראה מינימליסטי, אוורירי ודוגל בכך שארון האמבט יעוצב בהתאם, יספק  פתרון אחסון מיטבי וימנע עומס ויזואלי בחלל. נפגשתי עם יורם ברנשטיין מנכ”ל batio  ונחשפתי לקולקציית ארונות אמבט המאופיינים בעיצוב ובפשטות מודרנית.

שימוש בצבעוניות בהירה או מונוכרומאטית תורם לתחושת מרחב ואשליית גודל בחלל קטן זה

בחירת ארון דלתות עם ידיות שקועות או המאובזר במגירות רחבות, משחק עם מיקומן וגודלן ישנה לגמרי את מראהו,  ובתוספת  יחידה גבוהה מובטח פוקוס עיצובי בחלל. ארונות בעלי צבעוניות בהירה או מונוכרומאטית, כמו אלו של batio תורמים לתחושת המרחב.

 

חדר האמבט הוא מקום לח ורטוב, לכן חשוב להקפיד ולבחור עבורו ארונות המיוצרים מחומר גלם איכותי העמיד בפני לחות. לא פחות חשוב הוא הפרזול שאמור לאפשר שימוש יומיומי ולאורך שנים

חומר הגלם החדש בעולם העץ הוא  MR P5, בהם משתמשות רב החברות האירופאיות המובילות  מכיוון שאופן ייצורם מותאם לשימוש בסביבה לחה, ומהם מיוצרים ארונות האמבט של batio, שבנוסף מאובזרים במסילות איכותיות מחברת BLUM הגרמנית.

אל תתפשרו! מסתבר שניתן להפוך את חדר האמבטיה לספא מעוצב ומפנק בתקציב שפוי ומבלי לרוקן את הכיס

“רבים חושבים שיצירת חלל בעל אופי כשל ספא יוקרתי תהווה הוצאה כספית גבוהה”, אך מסתבר שכיום ניתן להשיג ב-batio, וכחלק ממדיניותה של חברת רהיטי דורון, ארונות אמבט איכותיים המעוצבים בקפידה, במחירים אטרקטיביים ומפתיעים, מבלי להיכנס להוצאות מנופחות.

 

batio – www.batio.co.il