לרהיטי ילדים, לנוער ולכל הבית, בהתאמה אישית, מבית האוס אין

כחלק מצמיחתה משיקה רשת האוס אין, הידועה ברהיטיה לילדים ולנוער, בא.ת. פולג שבנתניה מתחם ייחודי המספק חוויית קנייה המותאמת לקהל הצעיר והבוגר כאחד. לצד אולם התצוגה היפיפה תמצאו גם חנות OUTLET המהווה אלטרנטיבה אטרקטיבית לרכישת הפריטים האיכותיים והמעוצבים של הרשת במחירים מוזלים.

 

ziv

 

אולם תצוגה לפרטי ריהוט ועיצוב לילדים, נוער ולכל הבית – בהתאמה אישית

המתחם החדש משתרע על פני 700 מ”ר, מציג פתרונות עיצוביים לבית, מעץ מלא ואיכותי, במגוון סגנונות ובקשת רחבה של דגמים ופריטי עיצוב משלימים ומאפשר ללקוח שילובים מעניינים בין הקולקציות השונות ורכישה בהתאמה ובהזמנה אישית. המתחם נותן מענה לטרנד המודרני של עיצוב כל חללי הבית באותו הסגנון. תמצאו בו קולקציות, מעץ מלא, היוצרות התאמה מושלמת בין חללי הבית השונים. ניתן להתאים את שולחן העבודה, המיטה ויחידות המידוף שבחדר הילדים לארון האמבט, למיטה ולארון שבחדר ההורים, לספה, לפינת האוכל ולדלפק המטבח ולריהוט חדר התינוקות ולקבל מראה אחיד, הרמוני והמשכי. אפשרות זו לאחידות יוצרת תחושת גודל ומרחב בבית, בשל העובדה שאין קטיעה עיצובית בין החללים השונים.

 

dekel_bed

 

חנות OUTLET משתלמת – כי חבל לשלם יותר

חנויות ה-“OUTLET”, העודפים, הפכו בשנים האחרונות לאלטרנטיבה אטרקטיבית לרכישת פריטים איכותיים, וממותגים ובעלי מוניטין ובמחיר מוזל. לצד אולם התצוגה היפיפה תמצאו גם חנות OUTLET חדשה ורחבת ידיים המהווה אלטרנטיבה אטרקטיבית לרכישת הפריטים האיכותיים והמעוצבים של הרשת במחירים מוזלים, בשיטת שלם וקח “כל הקודם זוכה” לדברי מילי עשור, מנכ”ל ומבעלי הרשת ” החלטנו לפתוח את חנות ה-OUTLET של הרשת כדי שתאפשר ללקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של מוצרים, כחול לבן, במחירים אטרקטיביים שלא באים על חשבון איכות המוצרים. חלק קטן מהפריטים המוצעים בסניף החדש במחיר המוזל הם מהתצוגה, כאשר החלק הגדול הוא למעשה כפילויות של מפעלנו הנמצאים במלאי ולכן לא מדובר בפריטים פחות איכותיים או טובים מאלו המוצגים ביתר סניפינו. כך מתאפשר פתרון מעוצב ואיכותי לכל תקציב”.

 

ÎÿÎòÎÉΣÎÿ ΣÎòÎÉÎÖ2

 

לא פחות חשוב מעיצוב: שומרים על הסביבה ומייצרים ריהוט ירוק ובריא

רהיטיה של האוס אין מאופיינים בעיצוב ירוק ובייצור בריא, בשימוש בצבעים על בסיס מים, ללא תערובות כימיות ובחומרים שאינם פולטים רעלים. בנוסף, כל הפריטים בעלי תקן PEFC – כלומר, עשויים עצים שנכרתו מיערות, שמנוהלים בצורה המבטיחה שלא תהיה כריתה מוגזמת שעלולה לפגוע במערכת האקולוגית.

 

ήÎòΣÎù΃ ÎÆΣ

האוס אין | www.housein.co.il