עיצוב באותיות ובמילים וקירות בצבעי לוח מחיק, הם טרנדים עכשוויים לוהטים, המאפשרים ביטוי אישי בעיצוב הבית. מצאנו ארונות הזזה המעוצבים בהשפעתם!

 

שימוש באותיות ובמשפטים הוא טרנד עכשווי עולמי המכניס לבית השראה ויצירתיות                                                  

ניתן לתלות תמונות, להדביק על הקירות, להדפיס על כריות וציפות או לאבזר את המדפים באותיות, מילים, ציטוטים, שירים או משפטים מלאי השראה, המהווים אטרקציה רעיונית ואסתטית ותזכורות חיוביות. כאשר מילים מעוצבים בטיפוגרפיה מעניינת, ובצבעוניות מונוכרומאטית או עליזה, הן משפיעות על נראות הבית והאווירה שבו.

 

טרנד נוסף הוא צביעת קירות בצבע המדמה לוח מחיק

הצבע המיוחד, מגיע במספר גוונים עכשוויים, מפקיע את הלוחות המחיקים מעולם הילדים, מביא אותו אל עולם המבוגרים ונכנס לקירות משרדים, בתי קפה ובתים פרטיים. על הקיר-לוח ניתן לצייר ולכתוב שירים, משפטים וציטוטים, למחוק ולאייר מחדש כשנמאס.

16_B2_300

חברת הארונות דלקוב משתמשת בשני הטרנדים כהשראה לעיצוב קולקציית ארונות ההזזה עכשווית

הארונות הם פרי שיתוף הפעולה של דלקוב וחברת RAUMPLUS הגרמנית, המושפע מהאופנה האחרונה בעיצוב המשרדים ובתי הקפה השיקיים של ברלין, בה הפך הטרנד החדש לסטנדרט.

 

דלקוב מציגה ארונות הזזה המודפסים באותיות בעיצובים שונים ובקומפוזיציות ההופכות את הארון ליצירת אומנות בחדר

חברת דלקוב מאפשרת לנו להנציח, על דלתות הארון שבחדר השינה, ציטוט אהוב, שמות של בני משפחה או מלים ומשפטים בעלי משמעות אישית, והופכת אותו למיוחד, אישי ומרגש. החברה מציעה גם ארונות בהדפס המדמה לוח מחיק המגיע מאויר. הארונות יפהפיים והופכים כל חדר למעוצב ועדכני.

5_B2_300

לוח ההשראה

מעצבי החברה השתמשו, עבור עיצוב דלתות ההזזה של הארונות, בלוח הלוקח את השראתו מהטרנד הנוכחי שצמח מרצוננו להקיף את עצמנו במילים ומשפטים המזכירים לנו את חלומנו לעולם טוב יותר ואת אהבותינו ועקרונותינו. לוח ההשראה הושפע גם מהקירות המצוירים על ידי ילדינו הפעוטים ונטייתנו לכסות את המקרר בפתקים ובמגנטים.

 

 דלקוב – www.delkoub.co.il