בשורה טובה לאוהבי העיצוב הנקי המחפשים לרהט את ביתם במחיר הוגן. חברת רהיטי דורון מתרחבת ומציעה מעכשיו גם רהיטים לחדרי הורים עם ארונות הזזה איכותיים במחירים שוברי שוק. רהיטי דורון מציעה לקוחותיה happy home, רהיטים לחדרי הילדים, לחדרי הנוער, רהיטים למשרד הביתי ומעכשיו גם ארונות לחדרי ההורים

 

מסתבר שהיום פועלת חברה ישראלית הדוגלת בגישת ה-less is more מציעה עיצוב נקי, מוקפד, ופונקציונאלי וידועה במחיריה המשתלמים המאפשרים לכל משפחה לרכוש ריהוט מעוצב הביתה. כיום, לא רק חדרי הילדים וחדרי הנוער נהנים ממגוון המוצרים המעוצבים והמוקפדים של רהיטי דורון. החברה הרחיבה לפני כשנתיים את קו מוצריה ומציעה ריהוט המותאם עבור המשרד הביתי ולאחרונה השיקה קו חדש של ארונות הזזה לחדרי ההורים. רהיטי דורון מספקת רהיטים איכותיים במחירים הוגנים, הכוללים בתוכם כבונוס גם שירות אדיב ומקצועי,תעודת אחריות ל-3 שנים ותאריך אספקה מדויק כבר בעת ההזמנה. החברה אפילו מציעה תוכנית לקניה בטוחה- ומאפשרים תשלום  לאחר קבלת הרהיטים הביתה!

 

Doron kids = Happy Kids

על חדר הילדים מוטל ללוות את הילד שנים רבות ולהתאים עצמו לצרכיו המשתנים. לכן מוצעים הרהיטים בצבעוניות רגועה ובהירה, ומלווים  בזריקות עליזות של צבעים רומנטיים כוורוד וסגלגל או חזקים כאדום, כחול, כתום או ירוק רענן. לטובת הנסיכות שבינינו מציעה החברה ארונות בשילוב קרניזים מלכותיים ומהצד הפונקציונאלי נוספות מגירות לרבים מן הארונות והמיטות, בתוכן אפשר להעלים את כל הבלגן.

 

9

 

Doron young = Happy Young

רהיטי דורון היו מהחברות הראשונות שזיהו את הפוטנציאל הטמון בבני הנוער. לבני הנוער רצונות עצמאיים וצרכים משתנים. צרכים פונקצונאליים כמו ניצול מקסימאלי של חלל החדר, ויצירת סביבת אירוח נעימה. רהיטי דורון מזהה את הטרנדים החמים בעולמם של בני הנוער ופונה אליהם ישירות, כצרכנים עם צרכים ספציפיים, בשילוב איכות ועיצוב מדליק ורענן. החדרים כוללים שולחנות כתיבה, שידות ניידות, ספריות, מיטות וארונות, כולם מגיעים במגוון גדלים וסגנונות, המאפשרים לבני הנוער לבטא את סגנונם האישי באמצעות אבזור צעיר וטרנדי.

 

ארונות Doron Happy Closet

בחנויות החברה ניתן למצוא מגוון גדול של ארונות קיר, במחיר של החל מ-850 שקלים. ההשקה האחרונה של רהיטי דורון היא כניסה לתחום ארונות ההזזה לחדרי ההורים. קולקציית הארונות מעוצבת בהתאם למסורת החברה בהקפדה על התאמה לצרכים מגוונים ולשנים רבות ובמחיר אטרקטיבי מאוד. לארונות נראות קלאסית, והם כוללים מידוף ותליה, תוספת מגירות חיצוניות או פנימיות ומראות. בקולקציית ארונות ההזזה ניתן למצוא מגוון דגמים וכולם כוללים מנגנון משוכלל של טריקה שקטה ובטוחה ונמכרים  במחיר החל מ-1,400 ש”ח לארון בגודל: 160*240!

 

Doron_Home_Office_6_Poster_01

 

Doron home office = Happy Office

לצד התפתחות אורח החיים המודרני והרצון לשלב בין משפחה וקריירה עולה מגמה של רבים העוברים לעבוד מהבית. ההתפתחות  הטכנולוגית ותנאי העבודה הגמישים מאפשרים לעבוד גם או רק מהבית ונוצר לרבים מאיתנו צורך במשרד ביתי. חברת רהיטי דורון זיהתה זאת ומציעה ללקוחותיה קולקציה יפיפייה המספקת פתרונות מעוצבים לפינת העבודה הביתית וכוללת שולחנות עבודה מעוצבים ופתרונות אחסון איכותיים לבית וכמסורת החברה – במחיר השווה לכל נפש.

 

רהיטי דורון | www.doron1949.co.il