חברת ריביירה, משיקה אולם תצוגה מרהיב ועדכני בדיזיין סנטר ברמת – גן. באולם מוצגת קולקציה עשירה וחדשנית, במגוון עיצובים מקוריים

אולם התצוגה עוצב באופן שייתן מענה לכל הלקוחות המבקרים בו. מעצבים ואדריכלים מוזמנים ל: חלל עבודה שהוקם במיוחד עבורם ובו מכלול חומרים וטכנולוגיות מהם מיוצרים הארונות, ולשבת למפגש מקצועי אישי. לקהל הפרטי עוצבו עמדות אישיות לייעוץ וליווי פרויקטים עמדת קפה ואירוח ועוד. לרגל השקת אולם התצוגה בחרנו להציג מספר פרויקטים של ריביירה, בשיתוף עם מעצבים ואדריכלים, הממחישים את מגוון הסגנונות העיצוביים שלה:

 

הארון: ריביירה. מעצבת הפנים: מזל גלבוע. הצילום: סוזי לוינסון

לארון שעוצב בסגנון מודרני, נקי ומינימליסטי עם ידיות אינטגראליות, נבחר הצבע הלבן והוא מתמזג בקירות החדר הלבנים. הוא תוכנן בתוך נישה, כשבחלקו האמצעי עוצבה שידת מגירות ומעליה מקום לטלוויזיה.

 

הארונות: ריביירה. מעצבת הפנים: אירה שריג. הצילום: אלעד גונן

המעצבת בחרה עבור נישה צרה במסדרון ולפינת הכביסה ארונות דקורטיביים עם דלתות משרבייה תכלכלות. הארונות מכניסים לבית צבע ועניין, הם פונקציונאליים, מאפשרים אוורור ומתחברים לקונספט העיצובי של הבית.

 

הארון: ריביירה. מעצבות הפנים: אושרת ואפרת. הצילום: גלעד רדט

צבע הארון שהעדיפו המעצבות משתלב במסדרון ולכן לא מצר או מקטין אותו. מכיוון שרצו שיהיה בו “טוויסט” מעניין הן בחרו בארון תריס עם ידיות ברזל שחורות ששוברים את המראה החדגוני של המסדרון ומכניסים אקלקטיות עיצובית לחלל.

 

ארונות ריביירה – www.riviera.co.il