אירוח המשפחה והחברים בחג לא צריך להיות הפקה מורכבת. נא להכיר: שולחנות נפתחים ומתארכים, בעיצוב יפהפייה, איכות ייצור מתקדמת ופתיחה מהירה וקלה

 

ראש השנה, הבא אלינו לטובה, הוא חג אופטימי ושמח. אנשים שולחים (או מסמסים) זה לזה איחולים לבביים, פוגשים את כל המשפחה לארוחת חג תוססת וצבעונית ומקנחים ברימונים מתוקים, עוגות ותפוח בדבש. לשולחן האוכל הביתי שמשמש בימים רגילים, בממוצע, שלושה עד חמישה אנשים, נדחסים עוד כמה כיסאות, ואליו מצמידים שולחנות נוספים בגבהים וחומרים שונים המושאלים משאר חדרי הבית, מהמחסן, או מאורחים נדיבים.

 

חברת בוטיק לפינות אוכל

מסתבר שלא עוד! חברת דגם מצאה פתרון לבעיה ומציעה שולחנות מעוצבים ואיכותיים, הנפתחים בקלות לגדלים מרשימים ולעשרות סועדים באמצעות מסילות נסתרות שהן פטנט רשום של החברה.

 

IMG_0978

 

12,16, 24 או 30 איש סביב שולחן החג?

מנהגי האירוח של הישראלים בחגים ובשבתות הם ייחודיים ומעידים על משפחתיות חמה וקרובה לכן חשוב שהרהיטים המשרתים את הצרכן הישראלי יהיו מותאמים לצרכיו הספציפיים. דגם רהיטים, היא חברת בוטיק איכותית המעצבת פינות אוכל יותר מ-40 שנה ומכירה מקרוב את צרכי הצרכן הישראלי וטעמו. לכן תמצאו באולם התצוגה שלה פתרונות יצירתיים ומעוצבים לאירוח, הנפתחים באלגנטיות למידה הרצויה. אך מעבר למנגנונים החדשניים ואיכות חומרי הגלם, המכנה המשותף המאפיין את השולחנות הוא היצירתיות האסתטית. בביקור בחנות המפעל התפעלתי מהעושר העיצובי – שולחנות עץ עגולים, שולחנות עגולים, מרובעים ומלבניים בעיצוב מודרני, כפרי או קלאסי. שולחנות מסיביים, שולחנות המעוטרים בקרניזים עדינים ועוד. שאלתי את מעצב החברה אלו מבין השולחנות גם נפתחים והתשובה הדהימה אותי – כולם! משולחן הקונסולה הקטנטן (120/50 ס”מ) שבמצב פתוח יכול לארח 12 איש לשולחנות העגולים, קפלה ופיזה, שיתרונם העיקרי מעבר למראם המעוצב שהם תופסים מעט מקום גם במצבם הפתוח ומתאימים לאירוח של 16 איש ועד לשולחנות מלבניים המיועדים להיפתח ל-30 אנשים ויותר!

 

IMG_8566

 

כסאות אוכל ובר, מזנונים ושידות בהתאמה אישית

החברה מייצרת ומשווקת גם כיסאות לחדרי האוכל או העבודה, כיסאות בר, מזנונים ושידות. הרהיטים היפהפיים, המיוצרים בנגרייה או מיובאים במיוחד מאיטליה, מגיעים בגדלים וסגנונות שונים, מפשוט ופרקטי לקלאסי מרשים או מודרני ונקי. את העץ ניתן להזמין חשוף או צבוע בצביעה אטומה, משולב עם זכוכיות או מתכת. ניתן לבחור מתוך היצע רחב של סוגי עצים – דובדבן, טיק, אמבויה, מייפל, בוק, אגוז, אלון ועוד. להזמין את גודל הרהיט, סוגי החומרים והצבעים ואפילו להביא תכנית יחודית.

 

דגם רהיטים | www.degemltd.co.il