דירת חמישה חדרים בשכונת ל’ שבתל-אביב, נרכשה על ידי זוג בשנות הארבעים לחייו ושלושת ילדיו בגילאי העשרה, ושופצה מיד לאחר הרכישה מהקבלן כך שתתאים לצרכי המשפחה ולחזון העיצובי שיצרו ביחד עם המעצבת ליז זומר

 

 

 

 

 

 

 

בני הזוג ביקשו מהמעצבת ליצור עבורם דירה שחלליה אלגנטיים ומפנקים, מודרניים ומעודכנים, שישרו אווירה חמימה, נעימה ומעוצבת

זומר זוקפת לזכותם את העובדה שהיו בעלי תעוזה בבחירת הצבעים, ואפשרו לגוון השחור, שכבש השנה את תחום עיצוב הבית, לתפוס את קידמת הבימה בעיצוב ביתם. “השחור הוא אומנם הלבן החדש” אומרת זומר” אבל כצבע דומיננטי הוא אינו בחירתו הסטנדרטית של כל לקוח. התעוזה והפתיחות אפשרו לי ליצור עבורם בית מעוצב וייחודי”.

על מנת לאזן את השחור הדומיננטי והכבד, נקטה זומר במספר אמצעים

הראשון שבהם הוא השימוש הרחב שעשתה בצבע הלבן הרגוע והניטראלי כדי לאזן את הצבע השחור ולהשלים אותו. המעצבת השתמשה בו בצביעת הקירות, בווילונות האווריריים והקלילים בסלון, בכיסויי הספות והמיטה, באריחי חדרי הרחצה, בציפוי הזכוכית במטבח, ובדלתות הפנים היוקרתיות אותן רכשה מחברת הדלתות פנדור. בנוסף השתמשה המעצבת בטפטים בצבעוניות לבנה-שחורה- אפורה בדוגמאות גיאומטריות מגוונות, בחדרי השינה, ויצרה בעזרתם אווירה מעוצבת וייחודית וחיבור בין האלמנטים השונים. התאורה בבית קיבלה גם היא דגש מיוחד, כאשר התקרה הונמכה לטובת תאורה שקועה היוצרת אווירה חמה ומדויקת וקונטרה נוספת ומעניינת בגוון ולגוון השחור.

האלמנטים העיצוביים העכשוויים בשחור ובלבן מייחדים ומחברים את העיצוב ליצירה שלמה

בחדרי הילדים, לדוגמא, ניתן למצוא טפטים גיאומטריים ואופנתיים בשחור, לבן ואפור, כשגם הטקסטיל שבחדר מחבר בין שני הצבעים המנוגדים. עוד אלמנט גיאומטרי מעניין הוא התאורה בסלון ובמטבח המושקעת בתקרה בתוך סטריפים שחורים, המתכתבים עם פסי המזגן, ושימוש בגרסא אולטרא מודרנית של נברשת תעשייתית הנראית כמרחפת מעל שולחן האוכל.

 

על מנת לממש עיצוב הרמוני ויפהפה וחשוב מכך, בית שנעים לחיות בו, הקפידה המעצבת על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד

שינויים מבניים שערכה בדירת הקבלן אפשרו יצירת חדר ארונות מפנק ביחידת ההורים ונישה נוספת במסדרון המכילה ספריה מעוצבת. גם המקרר הוכנס לנישה וחדר האוכל הוחלף באי מטבח כך שהחלל מרגיש גדול ופתוח. כל פרטי הנגרות בבית בוצעו בהתאמה אישית, כאשר הדגש הושם על רהוט נוח, מפנק ועמיד. כאמור, נבחרו כדלתות הפנים דלתות פרימיום יוניק של פנדור, המצטיינות בעיצוב עכשווי, בפרקטיות גבוהה כולל עמידות בפני מים ומזיקים ובמראה יוקרתי הכולל צירים נסתרים, פאנלים מעוגלים, פרזול מעוצב ומסגרות פנימיות דקות ועדינות המקנות להן מראה מלכותי.

זומר הקפידה לבחור בספקים, כדוגמת חברת דלתות הפנים פנדור, המספקים איכות ושירות בלתי מתפשרים!

על פי דבריה “עבודתי עם חברת דלתות פנדור, כדוגמא, מספקת לי שקט נפשי תוך כדי עבודתי המאומצת בפרויקט מעין זה. החברה היא ספקית קבועה שלי לא רק בגלל המבחר הנותן לי וללקוחותיי מענה מושלם לכל סגנון עיצובי, אלא גם בגלל חומרי הגלם האיכותיים, החשובים כל כך בפריט הנתון לשימוש יומיומי, והמאפשרים לי לחוש שאני משיגה את הטוב ביותר עבור לקוחותיי! גם שירות הלקוחות הזמין, הזריז והמקצועי של פנדור מקל עלי ועל לקוחותיי, במלאכה הלא פשוטה של שיפוץ בית, תמיד יש לי עם מי לדבר ומי שיפתור בעיות שצצות, במהירות וביעילות”.

צלם יואל אליווה.

מעצבת הפנים ליז זומר טל. 050-2409848 | www.lizzomer.com

דלתות פנדור – www.pandoor.co.il