הלבן הוא צבע קלאסי מודרני שאהוב במיוחד עלינו הישראלים. יש לו משמעות עמוקה בתרבות היהודית שמקורה בתקופות קדומות בדת היהודית, משום שהוא מסמל טוהר וקדושה. הוא אלגנטי וחגיגי תמיד ומשתמשים בו בצביעת קירות, תקרות ובבחירת פריטי ריהוט וטקסטיל לבית.  הוא מתאים וטבעי למזג האוויר הים תיכוני החם, לחדרים הקטנים יחסית ולאור הרב בבתינו, הולם כל סגנון, מבליט ומהווה רקע נטרלי אולטימטיבי לצבעים אחרים ולכל עיצוב. רבים מאתנו בוחרים בו לעיצוב מטבחם כדי שיביא לחלל את השקט המאפיין אותו ויספק תחושת מרחב!

 

יוקרה לבנה וניקיון עיצובי של חברת המטבחים סמגל

מקס ואלי קינן, בעלי משרד מוביל לאדריכלות ועיצוב פנים המתמחה בתכנון בתים, עיצבו את המטבח עבור זוג המתגורר בווילה חד קומתית הנמצאת בקרבה לים.

בעלת הבית ביקשה בית מינימליסטי שיראה “ממש כמו בית מרקחת” ומטבח בעל אכסון רב נסתר כדי שישלים את המראה ולא ייצור עומס בעיניים. המטבח הוזמן בהמלצת האדריכלים מחברת המטבחים סמגל, הידועה ביכולותיה העיצוביות והטכנולוגיות הגבוהות ובמתן שירות מקצועי ואמין. קיר הארונות הגבוהים במטבח לבן כולו, ארוך במיוחד, צבוע בשלייפלק משי, נטמע בקיר סביבו ומאפשר לחלל המטבח להראות גדול מכפי שהוא. הארונות הנמוכים, האי הגדול וצדדיו מחופים בקוריאן לבן שנבחר ע”י האדריכלים מכיוון שהוא מסמל את הניקיון המאפיין את עולם הלבורנטיקה, וידוע כחומר אנטי-בקטריאלי. את מראהו משלימה ספריה נמוכה, בפינת האוכל, המיוצרת מאותו הקוריאן.

לפרטים נוספים: מקס ואלי קינן אדריכלות ועיצוב פנים

www. keinanarch.com  |   073-7597161

 

סמגל מטבחים – www.samgal.co.il