צבע הוא לא רק עניין של סגנון ואסתטיקה, הוא משפיע על הצורה בה אנחנו מרגישים וחושבים, ומהווה מראה לדרך בה אנו חווים את חיינו וסביבתנו. בתקופה מלאת המתחים והאי וודאות הפוליטית, הכלכלית והביטחונית בה אנו חיים, אין זה מפליא שרבים מאתנו בוחרים לעצב את מטבחם בצבע הדרמתי, והנחשב כ”איני” בעיצוב הבית בעולם, בשחור היוקרתי, הנועז והעצמתי

 

הפנינה השחורה של מטבחי זיו

המטבח תוכנן ועוצב ע”י האדריכל דב חוסטצקי, בשיתוף עם חברת מטבחי זיו שנבחרה על ידו בגלל ניסיונו הטוב איתה בביתו שלו. עיצוב הבית שנרכש מקבלן שונה כולו והוחלף במראה טרנדי מינימליסטי המאופיין בצבעים של אפור, לבן וזהב.

המטבח יועד להיות כולו לבן אך לאחר שמעצבת החברה הציגה הדמיה נוספת שלו בשחור, התאהבה הלקוחה במראהו החדשני, הנועז והיוקרתי שמשתלב נפלא עם גווני הזהב המופיעים בגוף התאורה ובכיסאות הבר. הלקוחות שביקשו שהמטבח יהיה לא רק יפה ויוקרתי, אלא גם פרקטי, בחרו עבור חיפוי הדלתות ב-NANO שחור מט, חומר עמיד וחזק שלא רואים עליו טביעות אצבעות ולכלוך, כשהמגירות הרבות והארונות הגבוהים מספקים מקום אחסון יעודי חכם לכל הנחוץ במטבח. דלתות האי בצידו החיצוני מעוצבות כך שיראו כחלק מריהוט החלל המרכזי.

לפרטים נוספים : משרד לתכנון אדריכלי ועיצוב פנים חוסטצקי דב

www.hostezki.com  |   052-6707908

 

 

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com