המטבח הוא לב הבית! עליו להיות עדכני עיצובית מכיוון שהוא נמצא בחללו המרכזי, ואיכותי מכיוון שהוא משמש אותנו שעות בכל יום. לכן יש חשיבות מכרעת להחלטתנו מהיכן לרוכשו. פנינו אל האדריכל רועי יצחקי ואל מעצבת הפנים והסטייליסטית נורית מור-יוסף ובקשנו את המלצתם בנושא

 

האדריכל רועי יצחקי, שלמד ועבד שנים רבות בצרפת ונחשף שם למיטב הסגנון האירופאי, לא מוותר על עיצוב ואיכות במטבח ושם עליהם דגש בכל בית שהוא מתכנן ומעצב

דוגמה יפיפייה לעבודתו  היא דירת דופלקס מיוחדת בעלת ניחוח אירופאי יוקרתי שעיצב עבור משפחה של תושבים חוזרים בשכונת נווה צדק בתל אביב.

“המטבח המרשים, המינימליסטי והלבן שהזמנתי מחברת מטבחי זיו” הוא אומר, “מנותק מהתקרה וניראה כ”מטבח- בר” לאורך הקיר היחידי שהוא ללא ויטרינות, דלתות או מדרגות. הוא ממוקם בחלל שייחודו בחלונותיו הגבוהים שממסגרים את הנוף האורבאני ובתקרת העץ המשופעת שלו”, מפרט יצחקי “הבחירה במטבח הלבן, המשתלב בשלמות בחלל, הייתה טבעית ומתבקשת.

במטבחי זיו ידעו לשלב עבורנו בהצלחה מספר חומרים כמו עץ צבוע בלבן ופורמייקה איכותית בעלת מראה של עץ גושני על מנת לייצר מטבח מעניין אך לא “רועש”.

“כשמעצבים עבור תושבים זרים” הוא מוסיף, “חשוב מאוד להעניק להם בטחון במוצר ובמקצועיות ייצורו ואכן ניתן לכך מענה מלא! העבודה עם מטבחי זיו ומעצביה הייתה מקצועית ומפרה משלב התכנון ועד הביצוע וההתקנה”.

רועי יצחקי אדריכלים – 03-5229382  |  www.ria.co.il

 

המעצבת המוכשרת נורית מור-יוסף בעלת סטודיו NUGI, לעיצוב פנים והלבשת בתים, ממליצה לרכוש את המטבח מחברה המשלבת בין אסתטיקה לפונקציונאליות. היא עצמה מצאה זאת בחברת מטבחי זיו ונותנת כדוגמה את המטבח הלבן שעיצבה עבור בית ברעננה שעבר שיפוץ מסיבי

מעצבת נורית מור יוסף. צילום עידו אדן

מטבחים לבנים לעולם אינם יוצאים מהאופנה, הם על זמניים ומתאימים לכל סגנון עיצובי אבל נחשבו בעבר ללא פרקטיים ולכאלו הדורשים תחזוקה רבה, מתלכלכים בקלות וקשים לניקוי. המעצבת מור-יוסף מספרת ש”כשאני רוכשת מטבח לבן מחברת מטבחי זיו אינני חוששת מכך! בפרויקט ברעננה עיצבתי אותו עם חזיתות ה-HPL של החברה שהן עמידות וקלות לתחזוקה שוטפת ושילבתי בו אלמנטים חמימים כמו האי מהעץ וגופי התאורה הכפריים. כך קבלו לקוחותיי מטבח מעוצב ומודרני מבלי להתפשר על הצד הפרקטי ועל עמידות לאורך שנים”.

היא מוסיפה שמצאה במטבחי זיו חברה שהיא מקצועית, אשר מספקת ללקוחותיה את כל הפרמטרים הללו, לצד שירותיות מעולה ללקוח, ולה כמעצבת. “מכל הסיבות הנ”ל אני אוהבת לבחור להמליץ ללקוחותיי לרכוש את מטבחם ממנה”.

נורית מור-יוסף סטודיו NUGI –  054-2584448  |  www.nugi.co.il

 

 מטבחי זיו – www.zivltd.com