חברת הארונות הידועה ריביירה מציגה באולמות התצוגה שלה דגמים חדשים מקולקציית הארונות שעיצב עבורה המעצב הידוע דניאל חסון, ודוחפת את עולם הארונות לבית לפסגה חדשה

הקולקציה של חסון וריביירה מציגה ארונות מינימליסטיים שנטמעים בחלל, וארונות יוקרתיים בהשראת הטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב שנראים ממש כיצירת אמנות לכל דבר. חסון שילב בהם חומרים ודוגמאות שעד עכשיו נראו רק בחיפויי הרצפה, קירות ומשטחי מטבח, כמו פלטות ענק מדוקקות של חברת דקטון ושיש יוקרתי, חיתוכי CNC מתוחכמים ומרהיבים, וגם שילובים יפיפיים של פורנירים ופורמייקות עם תבניות של כסף וזהב, זכוכיות רפלקטיביות בצבעי אפור וברונזה, והדפסות אמנותיות שהופכות כל חלל בבית לעדכני, מיוחד ומעוצב.

 

ארון דגם ART DECO

השימוש בהדפסים גיאומטריים הוא אופנה שמופיעה באופנים שונים בשנים האחרונות. השנה מאופיינת בשימוש בהדפסים גיאומטריים בגדלי XL, שיוצרים מראה בולט בעל אמירה חזקה אך בו בזמן נקי ואלגנטי. חסון בחר לעצב ארון לבן בעל חיתוכים מינימליסטים וא-סימטריים המקנים לו מראה של יצירת אמנות ובו בזמן מאפשרים לו להיטמע ולהשתלב בקיר מבלי שיפריע לעיצוב החלל.

ארון דגם HIGH END

ההיקסמות מחומרים טבעיים ופראיים, שהגיעה עם המגמה הירוקה שרק הולכת ומתחזקת בשנים האחרונות, ממשיכה איתנו גם בשנת 2019 ומקבלת טוויסטים מרגשים, ביניהם שימוש מרענן בחיפוי משטחים במשטחי שיש, או גרניט פורצלן דמוי שיש, בקונטרסט גבוה כשהנימים בולטים בגוונם המנוגד לרקע. הארון בעיצובו של חסון הוא דוגמא יצירתית, יוקרתית וחיה לשיתוף הפעולה בין האדם לטבע שיוצר דוגמא יפהפיה, ייחודית וחד פעמית.

ארון דגם GEOMETRIX

באולמות התצוגה של ריביירה תמצאו עוד ארון בעיצוב וחיפוי גיאומטרי, הפעם לאלו האוהבים את הטרנד בהופעתו כקטן וסימטרי. כאשר המראה הנקי נוצר משימוש בגוון אחיד ומבריק, ומקנה לארון מראה אולטרא מודרני ההופך כל חלל למודרני, מעניין ומעודכן.

ארונות ריביירה – www.riviera.co.il