למדו על מגוון פתרונות הצללה, ביניהן פרגולות משוכללות, מערכות סוככים נפתחות וחדרי שמש מעוצבים המאפשרים לחוות את הטבע שבחוץ, כשנמצאים בבית, ללא הפרעות וללא תלות במזג האוויר

 

לחברת סולריס הגדולה והוותיקה בתחומה שלל מוצרים חכמים שהופכים כל מרפסת, גג או גן לשטחים בהם ניתן ליהנות כל השנה, כשחם וכשקר. הנה כמה מהם:

 

פרגולטו TOLLTEC

TOLL-TEC הם גגות הזזה חשמליים או ידניים, העשויים מסגרות אלומיניום וזכוכית, פוליגל או פנלית מבודדת, בהם משולב גג זכוכית מתקפל שמספק סגירה הרמטית מפני שמש, גשמים ורוחות. בנוסף, ניתן ליהנות מחדר מואר או מוצל, באמצעות הוספת סוכך עליון אנטי סאן.

פרגולה  Gennius

המילה האחרונה בתחום ההצללה והפופולארית באירופה! מערכת הצללה חשמלית מאלומיניום חזק ועמיד, בעלת סוכך PVC חסין לשמש ולגשם, שנפתח ומתקפל בלחיצת כפתור! הקורות מהאלומיניום, מערכות השינוע המתקדמות והפרזול מנירוסטה אל-חלד, הם ההופכים את המערכת ליוקרתית ואיכותית.

PANORAMIKA

מערכת העשויה כנפי זכוכית נאספות לסגירת חללים, ללא חלוקה באמצעות פרופילי אלומיניום. כך מתקבל מראה יוקרתי ומבט פנורמי לנוף שבחוץ תוך הגנה מושלמת מגשמים ורוחות. כנפיי הזכוכית נאספות פנימה או החוצה, ימינה או שמאלה בקלות ובנוחות, ותופסות מקום מועט בחלל.

פרגולטו KEDRY – יוקרה בסגנון אירופי

פרגולטו אלומיניום העומד עצמאית, עם קירוי של רפפות מתכווננות. KEDRY, היחידה המגיעה עם גג אופקי, מאפשרת סגירת צד אסתטית. בעלת  עמידות ברוחות, אטימות מוחלטת לגשם ובידוד מירבי. הרפרפות רחבות במיוחד וכוללות פתרון ניקוז מים. KEDRY מונע חשמלית על-ידי מנועי האיכות של חברת SOMFY.

סולריס – www.solaris-ltd.co.il