שלוש מעצבות ואדריכליות נחשבות שעיצבו דירות יוקרתיות יפיפיות ברחבי הארץ, מספרות על החשיבות בבחירת דלתות הפנים בבית ועל מקומן בעיצוב החלל כולו. קבלו את הכתבה ראשונה בנושא

 

כשאנו בונים או משפצים אנו עומדים בפני דילמות רבות. מהו הסגנון הרצוי, מאילו חברות לרכוש את המוצרים הנדרשים, כיצד לדעת שהן אמינות ושמוצריהן איכותיים ועוד. בבואנו לבדוק את שוק דלתות הפנים נתקלנו בהסכמה סוחפת אצל המעצבים והאדריכלים אותם ראיינו בנושא, דבר שהקל עלינו לכתוב עבורכם על הנושא ולהמליץ בחום.

 

המעצבת תהילה גור עיצבה מחדש בית פרטי הטובל בירוק במושב נורדייה, כך שיאזן בין עיצוב שקט ופלטת צבעים מונוכרומטית לתחושת בית חמה, נעימה ושמחה. משרד הבוטיק של גור מתמחה בבתים פרטיים, דירות יוקרה ומלונות בוטיק בארץ ובחו”ל ומקפיד שלא להתפשר ולעבוד עם הספקים האיכותיים והאמינים בשוק.

תהילה מציינת כי מבחינתה הדבר הראשון והחשוב ביותר בדלתות הפנים שהיא רוכשת עבור לקוחותיה הוא שתהיינה עמידות, חזקות ומבודדות מרעש. לפיכך בוחרת גור בדלתות הפנים של חברת “פנדור”, שלדבריה מובילות כיום בשוק בעיצובן וברמת איכות החומר. בנוסף מסבירה תהילה “היות ותהליך של עיצוב בית הנו תהליך מורכב, קשה ולעיתים מאתגר, חשוב לבעלי הבית ולי  לעבור אותו עם כמה שפחות מתחים כגון עיכובים וטעויות מיותרות. לכן חשובה מאוד עבודה מול חברות כדוגמת “פנדור” אשר מספקת מוצר איכותי ומחויבת לעמידה בלוחות זמנים.  בנוסף בתחום זה חשוב גם צוות מתקינים מיומן ומקצועי המסוגל בעת הצורך לפתור בעיות שצצות במקום, כמו גם שירות ואחריות לאורך שנים”.

מעצבת הפנים תהילה גור, רח’ מנחם סבידור פולג נתניה

טל. 052-2878888 | www.tehilagur.com

המעצבת אביבה סיטון הפכה בית מגורים סטנדרטי בהוד השרון לפנטזיה קסומה ומפוארת בגוונים ובאווירה כשל בית מלון הנמצא על קו התפר בין פריז ליפו, ושעיצובו מאזן בין סגנון מודרני לעתיק ומיוחד. על מנת ליצור אווירה יוקרתית כבבית מלון, ממליצה המעצבת לבחור דלתות פנים מיוחדות המצטיינת בשלל רחב של עיצובים, הניתנים להתאמה לכל סגנון הדרוש.

תוספות לדלתות הפנים כמו פסי עיטור, ידיות מגוונות, צוהרים, חריטות ועוד מגוון אלמנטים, המשתלבים היטב עם העיצוב המיוחד והספציפי של כל בית, הן חלק מהסיבות לבחירה של סיטון בדלתות פנדור. מניסיונה רב השנים בעבודה מול החברה מעידה סיטון שההתאמה לטעמו האישי של הלקוח על ידי אנשי המכירות המיומנים, השירות הצמוד לאורך כל תהליך הרכישה וההתקנה, העמידה בלוחות הזמנים והמחיר ההוגן והנגיש, הופכים את פנדור לחברה האטרקטיבית ביותר עבור לקוחותיה. בנוסף מציינת אביבה כי “לקהל הישראלי חובב הניקיון יתאימו במיוחד דלתות המצוידות במשקופים עמידים למים, החשובים במיוחד במדינת ישראל בה אנשים אוהבים לשטוף את הרצפה ולא רק “להעביר מגב עם סמרטוט”.

מעצבת הפנים אביבה סיטון

טל. 052-2536593 | www.avivasiton.loooko.com

המעצבת ליז זומר עיצבה בשכונת ל’ בתל אביב דירה החוגגת את הגוון המרגש והנועז של השנה – השחור. על מנת לאזנו עשתה המעצבת שימוש רחב בצבע הלבן הרגוע והניטראלי, למשל בדלתות הפנים שבחרה. זומר הקפידה לבחור בספקים, כדוגמת חברת דלתות הפנים פנדור, המספקים איכות ושירות בלתי מתפשרים. 

על פי דבריה של ליז “עבודתי עם חברת הדלתות פנדור, כדוגמא, מספקת לי שקט נפשי תוך כדי עבודתי המאומצת בפרויקט מעין זה. החברה היא ספקית קבועה שלי לא רק בגלל המבחר הנותן לי וללקוחותיי מענה מושלם לכל סגנון עיצובי בו נחפוץ, אלא גם בגלל חומרי הגלם האיכותיים, החשובים כל כך בפריט כמו דלת פנים הנתונה לשימוש יומיומי רב, והמאפשרים לי לחוש שאני משיגה את הטוב ביותר עבור לקוחותיי. גם שירות הלקוחות הזמין, הזריז והמקצועי של פנדור מקל עלי ועל לקוחותיי במלאכה הלא פשוטה של שיפוץ בית. כשאני מבצעת רכישה כזו מובטח לי שתמיד יהיה לי עם מי לדבר ושאם יצוצו בעיות הן תיפתרנה, במהירות וביעילות”.

מעצבת הפנים ליז זומר

טל. 050-2409848 | www.liz-zomer.com

 

דלתות פנדור – www.pandoor.co.il