אוהבים את סגנון מחצית המאה ה-20 ורוצים לעצב פינת אוכל שיקית ועדכנית בהשראתו? בעזרת שלחנות האוכל הנפתחים של דגם והטיפים הבאים תוכלו להשיג את התוצאה המושלמת!

 

סגנון ה-Mid-Century Modern, או ה”רטרו”, הכולל את תתי הסגנונות המגוונים ששלטו בעולם העיצוב בשנות החמישים והשישים של המאה הקודמת, חוזר כיום בגדול אך עם טוויסט מודרני שמעניק לו שיק נקי ומתוחכם. שי יהודה, המעצב והבעלים של דגם רהיטים נותן טיפים כיצד לעצב חדר אוכל בסגנון, אבל שגם יהיה פרקטי ויוכל לארח את המשפחה הגרעינית ביום יום ועשרות סועדים כשמארחים.

 

החלטתם על סגנון MidCentury Modern לפינת האוכל שלכם?

אם אתם רוצים ללכת על עיצוב בהשראת שנות החמישים, שי מציע לבחור בשולחן מרובע שקצותיו מעוגלים, ועליה פלטת עץ הנראת דקה, בגימור מבריק אם אתם נועזים או במראה המדמה את פורמייקות העץ של התקופה. לשולחן כדאי להוסיף רגליים דקות בצבע עץ תואם או עם “טוויסט” שחור, מודרני ונקי. את בדי הריפוד של הכיסאות התואמים, שגם אותם ניתן למצוא בדגם, כדאי לבחור בגוונים חמים כמו עוקר מודרני, כתום, או בירוק דהוי שחזר השנה לאופנה. אם אתם מעדיפים לעצב את חדר האוכל בסגנון הסיקסטיז העליזות, שולחן עגול יהיה בחירה מושלמת שתשלב בין צורה המשקפת את התקופה לשימוש בגוונים מודרניים כלבן ועץ בהיר.

הוסיפו אקססוריז לחדר האוכל בהתאם – על ידי ערבוב מושכל בין רטרו לעכשוויות מודרנית

שי מציע להוסיף ולהכניס לחדר האוכל פריטים בעלי מאפיינים מתאימים, כמו פריטי נוי מהתקופה אותם תמצאו בשוק הפשפשים וכיסאות עץ לבנים ומודרניים שתמצאו בדגם. הוא ממליץ לערבבם עם מספר פרטי אקססוריז מודרניים שיתנו לעיצוב ניחוח עכשווי.

 

בחרו שולחן אוכל שיהיה לא רק מעוצב, אלא גם פרקטי, ויתאים לצרכי האירוח המשתנים שלכם

חברת דגם רהיטים מתמחה בעיצוב וייצור של שולחנות אוכל נפתחים המותאמים לצרכן הישראלי, שאוהב לארח ורוצה ששולחן האוכל שבביתו יתאים לצרכי המשפחה הגרעינית אך יוכל לארח את המשפחה המורחבת והחברים בחגים ואירועים. לכן מקפידים בחברה לייצר בטכנולוגיות החדישות והאיכותיות ביותר, והשולחנות נפתחים בקלות ובנוחות לאירוח עשרות סועדים. דגש נוסף ניתן לעיצוב, שעוקב אחר הטרנדים החדשים בעולם אך כולל גם מגוון סגנונות על זמניים וחשוב מכך מתאים לכל סגנון ולכל בית.

 

דגם רהיטים – www.degemltd.co.il