ארונות ההזזה נחשבים לפופולאריים במיוחד מכיוון שהם נותנים פתרון מעוצב, מודרני ושימושי לחדרי השינה בבית המודרני

ארונות ההזזה מתאימים לסגנון המודרני, הנקי והמינימליסטי. הם מייתרים צורך בידיות חיצוניות, חוסכים במקום מכיוון שדלתותיהם מחליקים הצידה, לא נפתחים כלפי חוץ, ומתאימים לחללים גדולים וקטנים כאחד.

 

לרכוש ארונות הזזה בעיצוב וטכנולוגיות מהמתקדמים בעולם

בלס דיזיין היא אחת החברות המובילות בעיצוב וייצור ארונות ההזזה בארץ. בייצורם היא משתמשת בחומרי גלם ומנגנונים מהמתקדמים והאיכותיים הקיימים באירופה. מנגנוני ההזזה המשוכללים והפרזול האיכותי אותם היא מייבאת, מאפשרים לדלתות של ארונות ההזזה בעיצובה, פתיחה וסגירה חלקים, נוחים וללא כל רעש. מערכת גלגלי המתכת של דלתות ההזזה, הייחודיים לחברה, הם מהמשוכללים בעולם (שלא כמו הסטנדרט בארץ: התקנת גלגל מאחורי הדלת ובצמוד לה), מובנים במרכז הדלת, חובקים את המסילה, נעולים ונעים איתה ולכן מחזיקים שנים רבות וללא תקלות. המסילות מאובזרות במברשות כנגד אבק, והארונות במגירות נשלפות ומתלים משוכללים, ההופכים את הארון ליפהפה ולנגיש גם מבפנים.

 

הצרכן הישראלי הוא  אנין טעם, מתעדכן בקורה בתחום הריהוט והעיצוב העולמי ואינו מוכן להתפשר על פחות מהטוב ביותר 

ואכן ההשראה של חברת בלס דיזיין נובעת מביקור תדיר בתערוכות העיצוב הנחשבות בעולם. היא שואבת את ההשראה לקולקציית ארונות ההזזה שלה ממיטב החברות האירופאיות, ומייצרת אותם במפעלה החדיש והמשוכלל.

 

באולמות התצוגה של בלס דיזיין תמצאו ארונות המשלבים עיצוב חדשני בהתאמה אישית, איכות ללא פשרות וייצור ממיטב חומרי הגלם בעולם. דגמים וצבעים עכשוויים ומחירים ללא תחרות 

את ארונות ההזזה ניתן להזמין במגוון גדול של חומרים, צבעים, עיצובים וגדלים. להתאים את נראותם לחלל חדר השינה הפרטי שלכם, לצרכיכם ולסגנונכם העיצובי המועדף, או לסגור בעזרתם נישות בחלל. הארונות האיכותיים נמכרים במחיר סביר ואטרקטיבי ובנוסף מותאמים לאקלים הישראלי. לדוגמא, בישראל יש הרבה אבק ולכן בכל ארונות החברה תמצאו מברשות בדלתות והמסילה התחתונה היא ללא חריצים.

 

לא פחות חשוב: אחריות ושירות

לקוחותיה של בלס דיזיין יכולים לישון בשקט! החברה מחזיקה בתו האיכות והשירות, המבטיח ללקוחות שקט נפשי בקניית המוצר, מעסיקה את צוות המתקינים המקצועי בארץ ומציעה 8 שנות אחריות מלאות למוצריה!

 

בלס דיזיין – www. balas.co.il