הבטון האפור והתעשייתי פופולארי כבר מספר שנים כשהשנה הצטרף אליו הצבע השחור. יחד הם הפכו מטרנד לקונצנזוס במטבח, ומתאימים לכולנו ולא רק לאמיצים מבינינו

 

כולנו יכולים להסכים על כך שבית מעוצב צריך מטבח מודרני ועדכני, כשרבים מניחים שהלבן הוא הצבע שיכול להפוך אותו לכזה.

אז מסתבר שלא ושההנחה הזו כבר איננה נכונה! שאלו מאיתנו האוהבים להיות קצת פחות סטנדרטיים ושגרתיים, מקבלים השנה “חותמת כשרות” מעולם העיצוב העולמי לצאת מהבנאליות ולהתהדר לא רק במטבח בעל דלתות במרקם ובצבע בטון אלא גם בדלתות שחורות שניתן לחממן על ידי הוספת עץ פראי.

 

לגבי האפור, אין זה פלא שהגיע למטבח ובגדול מכיוון שהתרגלנו כבר לראותו בכל מוצר לעיצוב הבית, כריצוף, כחיפוי, כחלק מרהיט, בגופי התאורה ועוד.

 

לגבי הצבע השחור, מה לא נאמר עליו? שהוא דומיננטי ודרמטי וימאס להסתכל עליו מהר, שהוא מקטין את החלל וקשה לתחזוקה כי רואים עליו הכול! אז זהו, שלא… הוא נכנס ל”היכל התהילה” של הצבעים המונוכרומאטיים והפך ללהיט של השנה במטבח.

חברת המטבחים הידועה מטבחי זיו מרעננת השנה את קולקציית ה-URBAN BLACK שלה, שנוצרה בהשראת מעצב האופנה האייקוני גדעון אוברזון,  ומציגה לשוחרי העיצוב העכשווי מטבחים יפיפיים  באפור בטון ובשחור

חברת המטבחים מטבחי זיו ידועה ככזו המביאה אלינו את הטרנדים החמים ביותר בתחום מהעולם. לכן אין זה פלא שקולקציית מטבחי ה-URBAN BLACK שלה לא משאירה אף אחד אדיש ומטבחיה נבחרים על ידי מיטב האדריכלים והמעצבים לעצב רבים מבתי לקוחותיהם.

 

חברת מטבחי זיו, הידועה כאחת עומדת בראש חנית הטכנולוגיה, מציגה חזיתות מטבח מחומרים טכנולוגים חכמים ועמידים המדמים בטון באופן מושלם

כדי להגיע למראה הבטון ניתן לעצב את המטבח באמצעות חזיתות ה-HPL שלה, המגיעים בגימורי בטון בגוונים שונים (מבטון כהה עד בטון בהיר), חזיתות אלו מדמות את מראהו הנחשק, אך בעדינות שכן הן אינן מקנות למשטח את הטקסטורה הייחודית לו. אלו המעוניינים לשוות למטבח שלהם מראה בטון אותנטי, כולל מראה וטקסטורה, יכולים לעצב במטבחי זיו עם חזיתות ה-Stontech Technology המיוצרות בטכנולוגיה חדשנית ובלעדית.

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com