הטכנולוגיה המודרנית מתפתחת ומתעדכנת ללא הרף, ובמקביל עולם העיצוב שנעזר בה ומושפע ממנה. גם עיצוב הארונות וחדרי הארונות השתנה ללא הכר, אסתטית ופונקציונאלית, כשטכנולוגית ניתן לייצרם בסגנונות רבים ומותאמים אישית כפי שמדגימים מוצריה היפהפיים של אחת החברות המובילות בתחום

 

לא מתפשרים על רכישת ארון מתקדם טכנולוגית בעיצוב על פי סגנון, תקציב וצורך אישי

הטכנולוגיה המודרנית משתנה, מתפתחת ומשפיעה על כל תחום בחיינו. גם תחום העיצוב, שנחשב לתחום שבו היצירתיות היא החשובה ביותר, לא היה מגיע למקום בו הוא נמצא בלעדיה. חברת ריביירה אחת מהבולטות בתחומה, מקפידה להוביל טכנולוגית ויצירתית ומציעה ארונות מקוריים, מיוחדים ומשוכללים שהופכים את הארון, שבעבר עמד כ”פיל” בחדר, למרכז העניין והאסתטיקה של החלל. שני יתרונותיה אלו מאפשרים ללקוחותיה לעצב, יחד עם מעצבי הבית של החברה, ארונות ה”נתפרים” במיוחד עבורם בנראות, סגנון, חומרים ומידות על פי סגנונם, תקציבם וצרכיהם.

 

יחסית גדולה

 

 

דלתות פשוטות, רקומות, עם חיתוכי לייזר או מודפסות על זכוכית או עץ?

הארונות מיוצרים במפעל מתקדם על ידי מכונות CNC לעיבוד עץ וחדרי צבע הטובים מסוגם. כך מתאפשר ייצור ברמות דיוק וגימור שבלתי אפשרי להגיע אליהן בעבודת יד, כמו יצירת פינות מעוגלות מושלמות, צירים שקועים ועוד. ארון המשרבייה, למשל, מצריך חיתוכים עדינים ומורכבים, וניתן לייצור רק הודות לטכנולוגיה החדישה והמדויקת. גם ארון ה- NEEDLE WORK שתהליך יצורו משלב עבודת יד, מיוצר עם חיתוכים מדויקים.

חיתוכי לייזר משמשים ליצירת מראה תלת מימדי בדלתות הארון, וטכנולוגית ה-Smart print של ריביירה הייחודית לחברה, ניתנת לביצוע והדפסת גוונים שונים ועל גבי סוגים שונים של פורניר, ומאפשרת יצירת שילובים ייחודיים ומשחקי ניגודים על בסיס כהה ובהיר. החברה מדפיסה גם על דלתות זכוכית ברמות שקיפות שונות.

 

 

untitled shoot-069

 

בכל הנוגע לקשר בין טכנולוגיה ועיצוב השמיים הם כבר לא הגבול

לא רק הדלתות בארונות זוכות ליהנות מחידושים טכנולוגיים ועיצוביים. חברת ריביירה ממשיכה לאתגר את התפיסות הנוגעות למראה ולפונקציונאליות של ארון הבגדים או חדר הארונות. בין מגוון מוצריה ניתן למצוא ארונות בהם הטלוויזיה משולבת בדלת ההזזה, ויטרינות יוקרתיות לאחסון נעליים בעיצוב תעשייתי מיוחד, ארגוניות לארונות, מדפים נשלפים, מגירות בגדים ונעליים המאובזרות בטריקה שקטה וחלקה ומחולקות למעין משולשים כשכל אחד מהם מאחסן זוג נעליים. ניתן למצוא גם פתרונות אחסון שונים, מעוצבים ומתוחכמים לאחסון או תליית עניבות וחגורות, להורדה קלה של בגדים תלויים מלמעלה ואפילו קרש גיהוץ המתקפל לתוך הארון.

 

ריביירה | www.riviera.co.il