תמיד חלמתם על מטבח ואי בעלי נראות עשירה המאובזר בדלתות מבריקות ומודרניות כשל זכוכית? אך פחדתם שיהיה קשה לנקותו ולשמור עליו משריטות וטביעות אצבע? מסתבר שלא עוד! הכירו את החומר החכם החדש שיאפשר לכם את מטבח חלומותיכם ומבלי לשבור תוכנית חסכון


הסגנון העיצובי המינימליסטי מאפיין, בעשור האחרון, את הבית המודרני בעולם, והפך לפופולארי ונחשק גם בארץ, במיוחד בעיצוב המטבח

הישראלים, שחיי היום יום שלהם עמוסים, רועשים ומהירים אוהבים לחזור הביתה לשקט, רוגע, תחושת מרחב וניקיון ויזואלי. העיצוב המינימליסטי עבר עם השנים גלגולים רבים, והתרחק מהתדמית החדגונית והמשעממת שהודבקה לו בעבר. זאת ע”י שימוש בטקסטורות ובחומרים חכמים טכנולוגית בעלי פני שטח שונה. השנה, נהנה הטרנד מטאץ’ יוקרתי ישן-חדש שמושג ע”י שימוש בחומרים מונוכרומאטיים מאפיינים, שנוסף להם ברק השובר את המראה הכולל.

בעוד שבעבר קשה היה ליישם את הסגנון המינימליסטי במטבחים, מכיוון שכל לכלוך, טביעת אצבע או שריטה נראו על המשטחים הלבנים ודלתות הזכוכית המבריקות, מאפשרים החומרים החדישים לשלב בין המראה המינימליסטי הנחשק, הנקי, מבריק ויוקרתי לבין פרקטיות ונוחות.

aaeuuu-cayea-aeeauye

חברת מטבחי זיו מציעה פתרון טכנולוגי מתקדם וייחודי להשגת המראה המבריק במטבח ה-TECHNOLOGY REFLECT,  וזאת מבלי להתפשר על נראות, נוחות שימוש וקלות הניקוי

משטחי ה-TECHNOLOGY REFLECT, הם חלק מקולקציה רחבה של ציפויי משטחים חכמים למטבח שמציגה מטבחי זיו ללקוחותיה, והם מאופיינים במראה מבריק ומודרני במיוחד.

טכנולוגיית הציפוי המהפכנית של החומר, מאפשרת לראשונה, יצירת משטחים מבריקים המסתירים את גלי העץ ומעניקה לו מראה דמוי זכוכית.

החומר עמיד בפני שריטות וטביעות אצבע, הוא קל לניקוי ותחזוקה וניתן לתיקון בקלות יחסית, במקרה הצורך.

yu-ci-uyee-oei-iu-aa-uaaea-ueea

אחד המאפיינים הבולטים של הבית המודרני הוא חלל מרכזי פתוח שבו נמצאים המטבח, פינת האוכל ופינת הישיבה. עובדה זו מחזקת את חשיבותו של מטבח מעוצב ויוקרתי שכן הוא משפיע בנראותו על כל הבית, אלא שמטבח כזה עשוי להיות יקר לכיסנו. מסתבר שלא עוד!

ה-REFLECT TECHNOLOGY נראה כמו תכשיט במטבח ונותן לו את ה”לוק” העשיר והמודרני שכולנו שואפים אליו ובכך הופכים כל חלל מרכזי, קטן כגדול, למעוצב, מודרני ומרשים. בנוסף מאפשר לנו מחירו הנוח והנגיש לרוכשו, ולהגשים את חלומנו העיצובי בביתנו!

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com