הפרקט כובש השנה את עיצוב הבית הישראלי! בכתבה זו נלמד מדוע אין לפחד מרצפות עץ, כיצד ניתן לשלב אותן בכל סגנון ואיך ניתן לעצב בעזרתן בית שיקי במראה עכשווי

 

רצפות העץ העכשוויות, הפופולאריות באירופה ובארה”ב, כובשות לאחרונה גם אותנו,  מתאימות לכל סגנון עיצובי ומחפות את  כל הרצפות בבית ואפילו מספר קירות!

 

מסתבר שכיום אין מה לחשוש מהכנסת פרקט הביתה!

הישראלים נרתעים משימוש בחומרים שיצריכו שיפוץ כולל של הבית כל כמה שנים. אך אל דאגה! בשנים האחרונות קמו בארץ חברות המתמחות בפרקט, כדוגמת כרמל פלור דזיזיין, המציעות לוחות שעוברים תהליכים ההופכים אותם לעמידים לשנים רבות ולקלים לניקוי ולחידוש. כיום הישראלי העדכני ואוהב העיצוב, כבר לא מפחד ומכניס פרקטים לא רק לחדרי השינה אלא גם ולסלון, למטבח ולפינת האוכל, לחדרי הרחצה והשירותים ובקיצור, לבית כולו!

 

פרקט מתאים ירענן כל סגנון עיצובי שתבחרו לבית

הפרקט הפך בשנים האחרונות ל”MUST” עיצובי. אם בעבר היה נהוג לשייך אותו בעיקר למראה הכפרי, הרי שהיום ידוע ששילוב נכון שלו עם סגנונות אחרים מוסיף להם אופי, חום ויוקרה. בכרמל פלור דיזיין, מבחר העצים, הגוונים וטכניקות ההנחה כה רחב, שתוכלו לשלבו בכל עיצוב! לסגנון התעשייתי, לדוגמא, בו שולטים הבטון והמתכת, כדאי להוסיף פרקט מעץ במראה פראי ולא מעובד, שיתאים לתחושה התעשייתית והחשופה. בבית בסגנון מודרני-מינימליסטי  כדאי להוסיף פרקט מולבן או אפרפר וחמים שירכך את המראה וישתלב בו בשלמות.

אלו הטרנדים החמים שכדאי לכם לשלב בביתכם:

מעצבת הבית של חברת כרמל פלור דיזיין מדגישה ש”השנה אוהבים האדריכלים, המעצבים, הבונים והמשפצים את פרקטי האלון לגווניו השונים, ובמיוחד את האלון המולבן או החום-אפרפר בגוון בינוני, שהפכו לטרנדיים, כשהגוון שנבחר משפיע גם על שאר פרטי הנגרות שמוזמנים לבית”. עוד טרנד מרכזי שהוא טוויסט עכשווי ומדויק על שנות החמישים, הוא חיפוי קירות נושא בלוחות עץ התואמים לפרקט, או שימוש בפרקט עצמו ש”עולה” גם על קיר אחד בחלל ויוצר פוקוס עיצובי. שימוש בגוונים המודרניים, המחליפים את החומים-כתמתמים של העבר, יצורו בביתכם תחושה קלילה, חמימה ואולטרא-מודרנית, אוטנטית וטבעית. חשוב לדעת שבכרמל פלור דיזיין מקפידים על בקרת איכות קפדנית בסטנדרט גבוה. העץ עובר תהליך חיטוי למניעת מזיקים ותהליך ייבוש להוצאת מינרלים ולחות. החברה מקפידה לשווק לוחות בעלי אורכים שווים ללא דפורמציה ובעלי גוון טבעי ללא חשש לכתמים (תופעת SAPWOOD).

 

כרמל פלור דיזיין – www.carmelfloor.co.il