חברת רהיטי דורון נכנסת לעולם המטבח ומציגה קולקציה איכותית ומעוצבת במחירים אטרקטיביים!

אנו מכירים את רהיטי דורון כחברה אמינה וותיקה המייצרת ומשווקת חדרי ילדים ונוער, ארונות וארונות אמבט במחירים אטרקטיביים והוגנים

התמקצעות, ייעול ומקסום תהליכי ייצור, מקצוענות ושירות לקוחות קשוב, מאפשרים ללקוחותיה רכישת רהוט שיקי ומעוצב במראה, באיכות גימור מעולים, ובמחירים הוגנים שאין להם תחרות בשוק הרהיטים הישראלי!

בעקבות הצלחתה, החלו להצטבר ברהיטי דורון פניות מקבלנים ויזמים שביקשו לרכוש ממנה מטבחים במפרט המצטיין בכל אלו.

בחברה הבינו שיישנו וואקום בדיוק בתחום שבו יתרונותיה רבים, והחליטו להרים את הכפפה. למדו את הצרכים, בדקו את תהליכי הייצור הנדרשים, ומצאו שביכולתם להציע לקבלנים מוצר טוב בזמני אספקה מהירים, ובזכות ייעול התהליך גם במחיר תחרותי. מאז הותקנו אלפים ממטבחיה בפרויקטים של חברות בנייה מהגדולות במשק כמו גיא ודורון לוי, אשטרום, עץ השקד ועוד.

בשורה חדשה ללקוחות פרטיים המחפשים מטבח יפהפה ואיכותי במחיר משתלם! לאחר הצלחה בפרויקטים קבלניים הוחלט בדורון לספק מטבחים גם ללקוחות פרטיים.

תוכננו ועצבו דגמים אופנתיים, ופותחו שיטות ותהליכי יצור שיאפשרו למנף את הכמויות הנדרשות, על מנת לייצר מטבחים המותאמים לצרכיו, רצונותיו ועיצוב ביתו של כל לקוח.

התמחור האטרקטיבי מתאפשר בזכות היקפי קניה גדולים שבשילוב עם יעילותה של רהיטי דורון מוזילים את מחירי הרכש של חומרי הגלם המעולים

ואכן, רהיטי דורון הוכיחה שביכולתה להפתיע במחירים שוברי שוק! כדוגמה: מטבח מרווח המיוצר מחומרים יוקרתיים ועולה אצל המתחרים 40,000-50,000 ש”ח, יעלה ברהיטי דורון רק כ-15,000 ש”ח!

המטבחים עשויים סנדוויץ’ איכותי ואת החזיתות תוכלו לבחור מתוך מגוון חיפויים מחומרים וצבעים עכשוויים כמו מפולימר כפרי או מודרני, ננו, סינכרונייז, היי גלאס ועוד.

המטבחים מאובזרים בפרזול הכולל מנגנוני BLUM ובנוסף הצירים והמסילות איכותיים עם טריקה שקטה.

ניתן להתרשם מתצוגת המטבחים בסניף הדגל של רהיטי דורון בבני ברק, ובקרוב תתרחב לסניפים נוספים.

רהיטי דורון – www.doron-home.co.il