מעוצב, חמים, נעים למדרך, קל להתקנה ולתחזוקה ומחירו נוח. שלל יתרונותיו הפכו את הפרקט לאלמנט נחשק ובסיסי בכל בית, ולבחירה נבונה לא רק מבחינה עיצובית!

 

הפרקט הוא חיפוי הרצפה הנחשק ביותר כיום, בארץ ובעולם. בעבר הוא נחשב לסמל סטאטוס, אך כיום מחירו נוח, ושילובו בסביבת המגורים העכשווית הפכו אותו לפופולארי ונגיש.

הקהל הישראלי שהפך למבין גדול בעיצוב העולמי, המאופיין בקו נקי תוך שילוב עץ באופן הרמוני, מאוהב בפרקט ומשתמש בו לחיפוי הרצפות בביתו. תחום הפרקט התרחב בהתאם ומציע מגוון גדול של דוגמאות, צבעים וחומרים, בגוונים ובגדלים שונים המתאימים לכל טעם וכיס.

הפרקט מעניק תחושה של חמימות ביתית ומשתלב בכל סגנון עיצובי עכשווי, ועם סוגי ריצוף נוספים. הקולקציה של רשת כרמל פלור דיזיין ל- 2019, מפתיעה בעיצובים יפיפיים והופכת כל בית/דירה למודרניים ועדכניים.

 

פרקט למינציה

באולמות התצוגה של רשת כרמל פלור דיזיין מוצגות קולקציות איכותיות ומגוונות של פרקט למינציה תוצרת אירופה, הנראה ממש כעץ. מספר חידושים שמציגה הרשת הם: לוחות רחבים (כ- 325 מ”מ) וארוכים במיוחד (245*2,052 מ”מ!) המאפשרים תחושת המשכיות מבחינה עיצובית, דגמים אקוסטיים הנעימים לדריכה והמכילים שעם, ואפילו דגמים עמידים בפני מים.

פרקט עץ טבעי

לפרקט העץ המלא נוכחות המעניקה לכל חלל מראה ייחודי שאין שני לו. הוא בדרך כלל כבד וניחן בצבעים עמוקים ויפהפיים, ובמראה יוקרתי המשתבח עם הזמן. בשנים האחרונות הוזל מחירו ולכן ניתן להשיגו במחירים נוחים וליהנות משלל דגמים בעלי מראה ייחודי ובקשת צבעים רחבה. באמצעות המצבעה האיכותית של הרשת, בכרמל ניתן לרכוש פרקט בכל גוון שרוצים,

הדבר הבא בעולם הפרקטים – LTV  

חיפוי רצפה פולימרי עמיד במים במראה עץ טבעי. לוח ה-LVT (Luxury Vinyl Tiles) מורכב ממספר שכבות איכותיות ומעליהן שכבת שחיקה שקופה המשמרת את מראהו לאורך זמן. ציפויו מעניק לו חזות נקייה ואחידה ועמידות בפני מים, לכן ניתן להשתמש בו גם בשירותי אורחים, חדרי רחצה ומטבחים. יתרונו הבולט הוא שהתקנתו קלה ומדויקת ולכן הוא ניתן גם להרכבה עצמית, כשמספר דגמים מגיעים עם דבק בתחתית הלוחות.

 

 

כרמל www.carmelfloor.co.il – FLOOR EESIGN