רגבה משיקה אולם תצוגה חדש, מעוצב ומרשים, בראשון לציון

המשלב חווית קניה מדויקת, לצד חשיבה חדשה של אסתטיקה ויופי

 

אולם התצוגה החדש והיפיפה מתפרש על פני שתי קומות בסה”כ כולל של 800 מ”ר.

הוא חושף קולקציות ייחודיות ומגוונות של עיצובי מטבחים עדכניים המצטיינים בייצור טכנולוגי מתקדם, באיכות שאין כמותה ובמגוון סגנונות, צבעים, גימורים וטקסטורות על פי הטרנדים המובילים בעולם בתחום. החלל המרשים מתנשא לגובה של 9 מטרים, מהווה ומאפשר לצרכן הישראלי הצצה מסקרנת על חזית עיצוב המטבחים בארץ, אך יותר מכך ממחיש את התמורות הגדולות שעבר המטבח בעשור האחרון: פתיחתו לעיני כל ופריצת הגבולות המסורתיים שאפיינו אותו, וכן מעמיק את תפיסתו כמרחב רב־תכליתי.

 

בכניסה לאולם התצוגה, שתוכנן על ידי האדריכל מולי בליי, ניצב דלפק קבלה מרשים במראה אוניקס לבן, הממחיש את מומחיותה של רגבה קוריאן באמנות הייצור בקוריאן.

שולחן דיגיטלי, המחובר אליו כאלמנט פיסולי, מזמין את הלקוח למסע בו באמצעות שאלון קצר על צרכיו, העדפותיו וסגנונו העיצובי, ייצא ממנו מגובש ומצויד בכלים מעשיים להמשך יעיל של תהליך רכישת המטבח, וייקצר אותו משמעותית.

 

 

בקומה הראשונה והמרווחת מוצגים שמונה דגמיי מטבחים מעוצבים ( עיצוב מחלקת פיתוח רגבה ) המציגים את הטכנולוגיה הגבוהה ביותר הן בעיצוב, בחומרים ובגימורים.

החלל נקי ומינימליסטי ביחס למוכר בחברות מטבחים מקבילות, כך שאין עומס ויזואלי מבלבל, רק הצעות מעוררות השראה לעיצוב המטבח.

 

בקומה השנייה, אליה עולים בגרם מדרגות מרחף או במעלית שקופה לבחירה, ממוקמת גלריה המציגה עושר אינסופי של חומרים, צבעים, גימורים, טקסטורות, משטחי עבודה ומוצרים משלימים, בכל סגנונות העיצוב האפשריים.

ספריית החומרים העשירה נבנתה על מנת לדייק את תהליך בחירת עיצוב המטבח.

בקומה זו, גם ממוקמים אזורי העבודה הרשמיים, שם פוגשים המעצבים את הלקוחות אחרי שעברו את נקודת ההתחלה שהובילה למה שניראה עכשיו מושכל, מדויק וכלכלי.

 

 

שתי הקומות לרבות גלריית החומרים משלבות חדשנות של “כאן ועכשיו” עם רובדי המסורת היצרנית של החברה בעץ ובקוריאן.

עדות לכך ניתן אף לראות בדמות צילומי ענק משולבים בשפה גרפית (צלם עוזי פורת, גרפיקה קרן צורף) המוצגים על קירות החלל המהווים מחווה ראויה לנגרות האומן ומומחיותה של רגבה בייצור עץ.

 

כ-8 חודשים נדרשו לאדריכל ולחברת מטבחי רגבה כדי לתרגם את תהליך קניית המטבח שעמד בבסיס התכנון, לחלל הרמוני ומרשים.

שילוב קפדני ומדויק בין צרכי החברה לנתוני השטח יצר אולם תצוגה יפיפה ומלא השראה. כזה שעוצב כך שימלא את ייעודו בצורה הטובה ביותר עבור קהל לקוחותיה המגוון והנאמן של רגבה עמו נמנים טובי היזמים, הקבלנים, האדריכלים והמעצבים וכמובן לקוחות פרטיים רבים.

 

מוזמנים לבקר באולם התצוגה החדש של רגבה

ברחוב רוז’נסקי 1 א.ת. חדש ראשון לציון,

טל. 03-6309999, פתוח בימים א’-ה’ בשעות 9:00 – 19:00 , וביום ו’ ב- 9:00 – 13:00.