לקניונים לעיצוב וריהוט יתרונות רבים והם הופכים לפופולאריים ביותר בשנים האחרונות. יצאנו לבדוק מה הופך קניון ריהוט לפרקטי ואטרקטיבי ומי היה החלוץ בתחום

 

בארץ קיימים קניונים רבים לבגוד, נעליים, תיקים, מזון וכד. ולא במקרה. ריכוז מספר גדול של חנויות במבנה אחד הופך את חווית הקניה לנוחה ומגוונת, חוסך זמן בקניות משולבות, מהווה זמן בילוי ולכן מתאים ביותר לאורך החיים המודרני

הקניון הפך לתופעה חברתית ועירונית בסביבות המחצית השניה של המאה ה-20, אך מקורותיו של מרכז הקניות נעוצים כבר ברומא העתיקה. מרכז הקניות המקורה הראשון, נבנה במאה ה-10 באיספהאן שבאיראן!

zaga

התמונה באדיבות ZAGA


בארץ מופיעים כיום קניונים לריהוט ולעיצוב בהם המקלים עלינו את מלאכת עיצוב הבית

לקניון לריהוט יתרונות רבים. ראשית, חיסכון עצום בזמן, שכן בבחירת כל רהיט ואלמנט עיצובי מושקעות בדרך כלל מחשבה ולבטים רבים הגורמים לנו לכתת רגלינו בין אולמות תצוגה באזורים שונים. הקניון חוסך לנו את ההתרוצצות ומציג, המקום אחד, עשרות אולמות תצוגה המאפשרות גיוון גדול, השוות מחירים נוחה, ולמידה ממעצבים וחברות, על פרשנות שונה לטרנדים דומים. חשוב מכך, ריכוז כל האפשרויות העיצוביות לבית בחלל אחד, מאפשרת להינעל על סגנון עיצובי רצוי ביתר קלות, מכיוון שניתן לראות במקום כיצד הפריטים השונים מתאימים זה לזה, וליצור עיצוב הרמוני ושלם לביתנו.

aci-eeua-iaoae-cu-aicai-ucyaa-iaeeai-iaa-aoeci-oaec-acaeua

התמונה באדיבות ריביירה

 

בישראל הייתה רשת קניוני המרכז הישראלי לריהוט הראשונה, לזהות את הצורך, והיא קיימת כבר למעלה מ-17 שנה!

לרשת שני סניפים, במערב העיר ראשון לציון ובאיזור התעשייה של אשדוד, המספקים יחדיו שירות ללמעלה ממליון תושבים. למעלה מ-60 אולמות תצוגה, בשטח כולל של למעלה מ-10,000 מ”ר, מציעים קולקציות של מיטב המותגים, ומציגים חדרי שינה, מערכות ישיבה לסלון, חדרי ארונות, שולחנות אוכל ואירוח, חדרי ילדים, חדרי נוער ועוד.

yeueeya

התמונה באדיבות ריביירה

 

יתרון נוסף של קניית רהיטים במתחם, הוא הגב שנותנת הרשת ללקוחותיה. החל מהפעלת מערכי בקרה נוקשים על מגוון החנויות ופיקוח על השירות המוענק לצרכנים ועד להפעלת שירות לקוחות עצמאי, המספק מענה לכל תלונה או בעיה. כך ניתן לעצב את הבית במהירות, נוחות וראש שקט.

 

המרכז הישראלי לריהוט – co.il.המרכזהישראלילריהוט.www