ארונות הזזה הם פתרון אחסון פרקטי ועיצובי המתאים בעיקר לחדרי השינה

שאלנו את נחום בלס, מומחה בעל שם בתחום, מה עלינו לדעת בבואנו לרכוש ארון הזזה

 

קודם כל – למי בכלל מתאים ארון הזזה?

נחום מסביר ש”דלתותיהם של ארונות ההזזה אינן תופסות מקום בחלל החדר ולכן מתאימים ארונות אלו במיוחד לעיצוב חדרים קטנים אך גם לגדולים, כאלו שהתכנון שלהם מכתיב את הצבתם בצמוד לרהיטים או לפריטי עיצוב אחרים בחלל”. יתרונם הנוסף הוא המראה המודרני, הנקי והמינימליסטי שלהם שמוסיף לחדר מראה מעוצב ויוקרתי והופך את הארון ל”קיר” נוסף בחדר ואינו מוסיף עומס ויזואלי.

הכלל החשוב ביותר בבחירת ארון הזזה הוא לא להתפשר על איכותו!

בעוד שדלתותיו של ארון פתיחה נעות על צירים, המנגנונים של ארונות ההזזה מסובכים יותר ופגיעים לשחיקה. לכן חשוב מאוד לבחור בחברה מוכרת ובעלת שם שמשתמשת במנגנונים האיכותיים ביותר ולא להתפשר על פחות. נחום משתמש במנגנונים הטובים מאירופה עם פטנט נעילה למסילה שהם הדבר החשוב ביותר בארון הזזה!, בפרזול וחומרי הגלם האיכותיים בעולם, ובטכנולוגיות מתקדמות על מנת לייצר ארונות בעלי רמת גימור מושלמת, ופתיחה וסגירה שקטה וחלקה של דלתות הארון לאורך שנים וללא תקלות.

 

התאימו את גודל הארון לעיצוב חדר השינה

נחום ממליץ לא להתפשר בארון מוכן בעל מידות סטנדרטיות אלא לרכוש אותו מחברה שמתאימה אותו לגודל חדריכם, צרכיכם וטעמכם. באולמות התצוגה התצוגה של בלס דיזיין בהרצליה, פ”ת, בית יהושע ובחיפה ראיתי ארונות יפיפיים המותאמים לכל לקוח וחלל כך שישתלבו בעיצוב הכולל של חדר השינה, תוך שמירה על מחיר נוח ואטרקטיבי. רצוי וניתן להתאים אישית את חלוקת המדפים, המתלים והמגירות. בבלס דיזיין תוכלו אפילו לבחור לשלב T.V. בדלתות הארון  בשיטה הבלעדית והטובה ביותר, כך שתוכלו לצפות בה ישירות מהמיטה.

כדי ליצור תחושה של סוויטת שינה מעוצבת בחרו בארון המשתלב עם עיצוב החדר

מסתבר שבעיצוב ארונות ה”שמים הם כבר לא הגבול”! נחום הראה לי ארונות הזזה במגוון רב של עיצובים, צבעים וחומרים, כאלו עם שילובי זכוכיות, הדפסים יפיפיים, פרופילי אלומיניום, פורמייקה במראה של בטון ועוד. עם הדרכה נכונה, כשלו, ניתן להפוך כל ארון ליצירה ייחודית שתשתלב בהרמוניה מושלמת עם שאר הרהיטים בחדר השינה ותהפוך אותו למיוחד, יוקרתי ובמחיר הסביר ביותר.

 

 

בלס דיזיין – www.balas.co.il