אתם עומדים בפני אחת ההחלטות החשובות והיקרות שתעשו בימי חייכם, עיצוב ביתכם? מסתבר שהדבר לא פשוט! על מנת לעזור לכם להתמצא, לגבש את הפנטזיה העיצובית שלכם לכדי משנה סדורה ולהפוך אותה לכדי בית חלומות מעוצב, בנינו עבורכם במגזין זה, מילון של הסגנונות העכשוויים, המשפיעים ביותר על עיצוב הבית בארץ ובעולם

 

בחירת סגנון או תמהיל ייחודי של סגנונות עכשוויים לפרויקט האישי שלכם היא נקודת פתיחה טובה לכל עיצוב מוצלח. הבנה מעמיקה של העקרונות והסגנונות השונים ושל השפה המשמשת אנשי מקצוע ומגזינים לעיצוב הבית, יכולה לעזור לכם בפיתוח הנטייה והקונספט הפרטיים שלכם, ולהוביל בהצלחה לעיצוב הרמוני, אחיד אך ייחודי, שיתאים לכם בדיוק. הרכבנו רשימה והסבר קצר על סגנונות אלו, כזו שתעזור לכם לבנות את אוצר המלים שיביא אתכם לבחירה הנכונה לכם, כדי שתוכלו להצליח במשימה המורכבת ולממש את בית חלומותיכם!

 

הסגנון המודרני – כי פחות זה יותר

המונח רחב ומתייחס בדרך-כלל לעיצוב המתאפיין בקווים נקיים וישרים, פלטת גוונים פשוטה, בהירה או מונוכרומאטית ושימוש מדויק בחומרים טכנולוגיים, מתכות שונות וזכוכית. עיצוב מודרני מציב את הפשטות בחזית, נמנע משימוש בקישוטים ובתוספות מיותרות, ולכן משתדל להימנע מעומס של רהיטים ואקססוריז על מנת לשמור על חלל נקי ומרווח. אם אתם רוצים לעצב את ביתכם במראה מודרני, שמרו על הכלל שפחות זה יותר!

התמונה באדיבות ברזילי

הסגנון העכשווי

לעתים קרובות מבלבלים בין הסגנון העכשווי למודרני, אך זו טעות! הסגנון המודרני צמח במאה העשרים, משתייך לה, ומורכב מעקרונות קבועים וספציפיים. המושג עיצוב עכשווי קשור לזמן הנוכחי, והוא מתאר מגמות עכשוויות בעצוב, טרנדים  ופרשנויות לסגנונות העבר. תוכלו, לדוגמא, לבחור ריהוט פשוט בעל קווים מעוגלים, על מנת לעדן את העיצוב תוך שמירה על המראה המודרני.

התמונה באדיבות באטיו – מבית רהיטי דורון