בטיו

חדר רחצה רגוע, עכשווי ומעוצב באופן אישי הוא כבר לא פנטזיה רחוקה שרק אנשים אמידים יכולים להרשות לעצמם. הבית המודרני מתהדר במספר חדרי רחצה ושירותים שהפכו לחללים חשובים וזוכים לתשומת לב של מעצבים, אדריכלים וחברות מובילות. מסתבר שכיום ניתן לעצבם גם בהתאמה אישית!

_DSC5215AAA_copy

 

כיום מעוצב חדר הרחצה כספא פרטי לכל דבר, רגוע, שליו, מונוכרומאטי ויוקרתי, עם נגיעות יצירתיות, תשומת לב לפרטים הקטנים ומחומרים איכותיים עכשוויים.

_DSC5311AAA_copy

 חדר רחצה מעוצב ע”י מעצבת פנים מקצועית

בונים ומשפצים רבים נעזרים במעצבי פנים ומוציאים את מיטב כספם כדי לעצב את חדר הרחצה הפרטי בהתאם לחלומם. מסתבר שקיימת חברה בשם BATIO החוסכת ללקוחותיה, מספקת ארונות ופתרונות  עכשוויים ואיכותיים בהתאמה אישית ומציעה להם, ללא תשלום נוסף, שירות של מעצבת פנים מקצועית המתמחה בחלל זה, מתאימה אותו לסגנונם, לטעמם ולתקציבם ומאפשרת לחלומם להתגשם. אולמות התצוגה המושקעים של BATIO מספקים ללקוח חווית קניה נעימה ועכשווית.

ספא ביתי, יוקרתי ומעוצב בהתאמה אישית לכל לקוח

המותג BATIO הוקם על ידי קבוצת רהיטי דורון כדי לתת מענה לצורך בריהוט איכותי, מעוצב ופונקציונאלי לחדר הרחצה. ארונות האמבט מיוצרים בטכנולוגיה חדישה ההופכת את העץ לעמיד למים. הם מעוצבים בהתאמה אישית, והלקוח מקבל מוצר שיש לו את כל היתרונות שברכישה מנגר עילית פרטי וממפעל ממוכן ומודרני, בעל יכולת ייצור טכנולוגית מדויקת. למותג גב כלכלי איתן והוא מספק שירות ואחריות אמת לשלוש שנים. הלקוח בוחר את המידות, הצבע והחומרים מהם עשויים המוצרים ומזמין במקום אחד את הארון, הכיור, המשטח העליון, מראות ומקלחונים מעוצבים, מתלי מגבות, דיספנסרים וברזים ביבוא מיוחד מאיטליה ובמראה יוקרתי ומודרני ההופכים את החלל לספא ביתי יפיפה ורגוע.

1

 מגוון רחב של סגנונות ועיצובים

ארונות האמבטיה מוצעים  במגוון סגנונות שונים – מודרני מינימליסטי בגימור מט או מבריק ובשילוב פורמייקה עכשווית או מחופה בזכוכית צבעונית או עץ, עליהם ניתן להדפיס משפטים שונים, סגנון קלאסי המאופיין במדפים גלויים, עמידות גבוהה ובמראה נקי וגיאומטרי וסגנון כפרי, עם מסגרות עץ משופשפות ורגלי עץ מעוצבות. הכיורים השקועים או המונחים והמשטחים השונים עשויים גרניט, קוורץ, עץ , זכוכית או קוריאן. ניתן גם להזמין פריטים משלימים כגון ארונות למכונת הכביסה והמייבש, תאים מיוחדים למטאטאים ולחומרי ניקוי או סולמות לתליית מגבות, המעוצבים מחומרים וסגנון זהים לארון שבחרו, אביזרים משלימים, אמבטיות ואסלות.

batio – לפרטים: 03-5076334 | www.batio.co.il