יופיים של החלונות הבלגיים הופך אותם לפופולאריים במיוחד אך בעבר נאלצנו להתפשר על פרופילים מברזל או כאלו מאלומיניום שהיו רחבים וגסים יחסית. מסתבר שקיים כיום פרופיל בלגי איכותי ודק במיוחד, מאלומיניום, שפותר את הבעיה!

 

חלונות ודלתות מלווים את ביתו של האדם מהרגע בו החל להתגורר בהתיישבויות קבע. בין אם היה מדובר במבנה עץ, בוץ או קרח, החלון או הדלת נקבעו כפתח בקיר, כשמידותיו הוגדרו על ידי מגבלות חומרי וצורת הבנייה. במשך השנים ובמקביל להתפתחות הטכנולוגית נכנסו לשוק פרופילי האלומיניום המאפשרים פתרונות אדריכליים למפתחים באינספור צורות וגדלים.

חלוקה עם פתיחת קיפ חלון 2

חלונות ודלתות בלגיים בעבר

בישראל ידועים הדלתות והחלונות הבלגיים כפופולאריים, כנחשקים ביותר וכמשדרי יוקרה עיצובית מאז השקתם . בעבר הם היו עשויים ברזל ועטפו את הזכוכית במסגרת דקה יחסית שהקנתה לחלון את מראהו המיוחד. עם השנים, סר חינם של פרופילי הברזל, בעיקר בגלל מחירם הגבוה, פגיעותם לנזקי מזג האוויר ואבזורם בזכוכית אחת בלבד. חסרונם הנוסף שניתן היה לייצר אותם בפתיחת ציר בלבד שאפשרה לפתוח אותם פנימה אל תוך הבית או החוצה, אך לא ככנפי הזזה המאפשרים שליטה ברמת הפתיחה.

 

חלונות אלומיניום בסגנון בלגי מודרני –  הדקים ביותר שתמצאו בארץ!

במשך השנים תפסו את מקום פרופילי הברזל הישנים פרופילים מאלומיניום איכותי. חומר עמיד, זול יותר, גמיש, נוח לעבודה, ונקי עיצובית שהפך לפופולארי בארץ ובעולם. חסרונו היחיד הוא נראותו, הוא רחב ולכן גס יותר. עיצוב הבית המודרני מתאפיין בניקיון עיצובי ורבים מחפשים פרופילים מינימליסטיים שישלבו את המראה הקלאסי החם שמאפשר הסגנון הבלגי, עם יתרונות פרופילי האלומיניום וגם יאפשרו הגנה בפני מזג האוויר.  חברת כוכב (פ.א. כוכב), הידועה באיכותה ובמקוריות מוצריה, החליטה למצוא פתרון לבעיה ופיתחה חלון בלגי מאלומיניום המיוצר מהפרופיל הדק והאיכותי ביותר הקיים בישראל שאף נרשם כפטנט ייחודי. הוא מוצע ללקוחותיה בקשת רחבה של גוונים ושיטות צביעה, לראשונה ניתן לפתיחת ציר או פתיחת הזזה ומוסיף לבית מראה יוקרתי וחם.

חלון 4 הזזה

דלתות וחלונות מאלומיניום בלגי בפתיחת ציר או הזזה המאפשרים בידוד תרמי ואקוסטי מעולים

הפרופיל הבלגי האיכותי של חברת כוכב מתאים גם לדלתות וחלונות ציר וגם כדלתות וחלונות הזזה. הדופן הפנימית הנסתרת שלו הופכת גם מפתחים גדולים למרשימים במיוחד בשל הנראות המינימאלית שמודרנית כיום, או על ידי חלוקה פנימית המקנה לדלת מראה מעוצב ונחשק. ניתן לשדרג את המראה ולשלב בהן זכוכיות בגוונים ובמרקמים שונים. לא פחות חשובה העובדה שהחלונות והדלתות של החברה מאובזרים בזכוכית בידודית או בטריפלקס ולכן מאפשרים בידוד תרמי ואקוסטי מושלמים.

 

כוכב | www.cochav.co.il