ילדים שמחים הופכים כל בית לשמח. אחד הגורמים המשפיעים על מצב רוחם וגדילתם התקינה, רגשית ונפשית, הוא עיצוב חדרם ולכן חשוב שיאפשר סביבה נעימה, סגנונית ומאפשרת. במשך שנות גדילתם משתנים צרכיכם וטעמם במהירות, ואנו כהורים נדרשים לעדכנו לעיתים קרובות, עובדה העולה כסף רב. מסתבר שיש חברת ריהוט הפותרת את הבעיה!

cay-aeaeu-uaaea-ueea-4600oc

חושבים על צרכי הילדים – רהיטים מעוצבים לשנים רבות

ברהיטי דורון מכירים היטב את צרכי הילדים הישראלים ומציגים ללקוחותיהם הצעירים קולקציית חדרים תוססת ששמה דגש על פונקציונאליות, תוך ניצול מקסימאלי של חלל החדר והקניית סביבה נעימה לכל ילד/ה.

מעצבי החברה מבינים שעל חדר הילדים מוטל ללוות את הילד שנים רבות ולהתאים עצמו לצרכיו המשתנים. לכן עיצבו רהיטים שבסיסם לבן והם מאובזרים במגרות הנותנות להם זריקות עליזות של צבעים עכשוויים כוורוד, ירקרק וסגלגל או חזקים ככחול, אדום וכתום.

cay-ei-uaaea-ueea

חושבים על צרכי ההורים – מחירים הוגנים, איכות ושירות

רהיטי דורון מאפשרת לרכוש חדרי ילדים מעוצבים מבלי לקחת הלוואה או משכנתא, לקבל תעודת אחריות ל-3 שנים, תאריך אספקה מדויק והכי חשוב – החברה אפילו מציעה תוכנית לקניה בטוחה ומאפשרת תשלום לאחר קבלת הרהיטים הביתה!

לחברה תפיסה אירופאית בעיצוב ותפיסה אמריקאית בשירות ללא פשרות. הצרכן הישראלי אכן ‘מצביע ברגליו’, רהיטיה של החברה מעצבים אלפי בתים והיא אחת החברות המוערכות והמובילות בתחומה.

cay_aaay-_1850_ocn

HAPPY YOUNG – HAPPY HOME

ברהיטי דורון מכירים היטב את צרכיהם הספציפיים של בני הנוער, שלהם רצונות עצמאיים וטעמים משתנים. החברה מתמחה בזיהוי הטרנדים החמים בעולמם ומעצבת להם חדרים איכותיים בעיצוב צעיר, מדליק ורענן. החדרים כוללים שולחנות כתיבה, שידות ניידות, ספריות, מיטות וארונות, כשכולם מוצעים במגוון גדלים וסגנונות, המאפשרים להם לבטא את סגנונם האישי בחדרם.

 

החברה הרחיבה את קו מוצריה לנוער ומציעה קו חדש של ארונות הזזה הנמכרת במחירים אטרקטיביים במיוחדcay-oe-uaaea-eaaia

ההשקה האחרונה של רהיטי דורון היא כניסה לתחום ארונות ההזזה. קולקציית הארונות, לילדים ולנוער, מעוצבת בהתאם למסורת החברה, בהקפדה יתרה על התאמה לצרכים מגוונים ולשנים רבות. לארונות נראות מודרנית עכשווית, הם מעוצבים בצבעי השנה החמים שהגיעו אלינו מבירות העיצוב באירופה, האפור, הוורוד והכחול. הם כוללים מידוף ותליה, תוספת מגירות חיצוניות או פנימיות ומראות. ארונות ההזזה כוללים מנגנון משוכלל של טריקה שקטה ובטוחה. חברת רהיטי דורון מציעה ללקוחותיה תעודת אחריות ל-3 שנים וקנייה המאפשרת תשלום בטוח.

cyaa-aaaa-icai-aei-uaeyau

 

רהיטי דורון – www.doron1949.co.il