פנדור-כתבת-עמוד

מפריט רהוט פשוט שתפקידו בעבר היה לסגור פתח בחלל, הפכו דלתות הפנים לפריט מעוצב ודקורטיבי השומר על בידוד ומעניק פרטיות ליושבי הבית. על כך אחראית חברת פנדור, חלוצת ייצור דלתות הפנים המעוצבות בישראל, כשהתאימה אותן לחיים המודרניים

מעוצבות, מבודדות ואקוסטיות

החיים המודרניים מציבים לא מעט אתגרים כשבאים לעצב את הבית כשאחד מהם הוא לשמור על פרטיותו של כל בן משפחה כשהוא מבלה בחדרו, שומע מוסיקה, גולש במחשב, משוחח עם בן/ת הזוג, ישן ועוד. חברת פנדור הישראלית, המובילה בתחום דלתות הפנים, שינתה את השוק בתחומה כשהציגה לפני מספר שנים, את סדרת הדלתות והמשקופים עטורת הפרסים ‘יוניק’.הדלתות המעוצבות ידועות בהיותן עמידות במים ובפני מזיקים, לרבות תולעי עץ, ובעלות עמידות גבוהה במיוחד בפני פגיעות מכאניות אך לא פחות חשובה העובדה שהן דלתות מבודדות, בעלות אקוסטיקה משופרת השומרות על בידוד מחום וקור איטום לצליל ולקול והמספקות לנו בביתנו את אורח החיים שאנו רוצים.

עידן חדש בעיצוב דלתות הפנים

בזכות סדרת דלתות ‘יוניק’ נפתח עידן חדש גם בעיצוב דלתות הפנים. ניתן לעצב אותן בכל הסגנונות המוכרים מפעם שהיו נפוצים בדלתות העץ, ובנוסף בכל סגנון עיצובי העולה על דעתנו. מאז שהושקה הסדרה, עומדות לרשות האדריכלים ומעצבי הפנים אפשרויות עיצוב שלא היו בעבר כשהשמיים הם הגבול. בשל חוזקו יוצא הדופן של החומר ממנו עשויות הדלתות, ניתן לייצר למשל דלת מעוצבת עם משקוף בסגנון צר ודק או עגול, עם חיתוכים מיוחדים, לשלב בדלתות פסי מתכת וחריטות, ובכלל כל מה שעולה בדמיון.

דלתות פנדור- לפרטים: 03-9555051 | www.pandoor.co.il