פנטהאוז

השמש האביבית מאפשרת לנו לארח ולבלות במרפסת או בגינה הפרטיים שלנו ולהתחדש בריהוט חוץ המעוצב על פי המגמות האחרונות בעולם ובמחירים נוחים מתמיד.

 

חזרתה של המרפסת ורהיטי החוץ והגן

דרך ארוכה עשתה המרפסת הישראלית ואיתה רהיטי החוץ. אחרי שבשנות השמונים נסגרה בתריסול או בתריסי פלסטיק, כדי להפוך לחצי חדר ונעלמה, היא חוזרת לאופנה ובגדול. אלא שהפעם היא רחבה, בנויה באופן שמאפשר פרטיות ומעוצבת ברהיטי חוץ איכותיים, אופנתיים ונוחים המאפשרים חווית אירוח אידיאלית גם מחוץ לסלון הביתי.

Pag-045-Round_A

ריהוט חוץ יוקרתי במחירים שאתם יכולים

חברת פנטהאוז רהיטים, בבעלותו של חיים עזר, מובילה את תחום ריהוט הגן בישראל כבר קרוב ל-50 שנה והייתה החברה הראשונה שהביאה מותגים בינלאומיים יוקרתיים, המתאימים לאקלים המקומי ומציעים חווית אירוח נוחה ואיכותית. השנה מחדשת החברה ומייבאת קולקציה מעוצבת של פינות ישיבה, פינות אוכל, שמשיות, מטריות גן, מיטות שיזוף, תאורת חוץ ועוד. כל זאת במחירים תחרותיים המתאימים לרבים וללא התפשרות על העיצוב והאיכות האופייניים לחברה.

פרטי ריהוט לחוץ המתכתבים עם פנים הבית

באולמות התצוגה בהרצליה וביפו ניתן למצוא את מוצריהם של חברת ROYAL BOTANIA מבלגיה, EMU מאיטליה, VONDOM ו-EXPORMIM מספרד, וחברת CANE LINE מדנמרק.

האולם בהרצליה מוקדש כולו לריהוט גן שיוצר בטכנולוגיות מתקדמות, מחומרי גלם איכותיים וחדשניים כמו נירוסטה, אלומיניום וסיבים סינתטיים וברמות גימור מושלמות.

האולם ביפו, משתרע על פני 2,000 מ”ר ומציג אוסף פריטי ריהוט מקוריים, לפנים ולחוץ הבית, המתכתבים אחד עם השני. הם מיוצרים מחומרים שעמידים לנזקי מזג האוויר ומותאמים לגופי תאורה ייחודיים לחוץ.

 

AD3ozon

התאמה אישית

מעצבי החברה מסייעים לכל לקוח להתאים את פריטי הריהוט של חללי החוץ לעיצוב הפנים של ביתו, ליצירת מראה TOTAL-LOOK ייחודי עם אמירה אישית ומקורית ועל פי צרכיו של כל לקוח.

פנטהאוז- לפרטים: 03-6830922 | penthouse-furniture.co.il