האם השולחן העגול בסגנון רטרו מודרני, קטן המימדים, יכול להפוך במשיכה, לשולחן המארח עד ששה עשר איש? מתברר שכן !!! הכירו את שולחן דגם רטרו המאפשר לארח בנוחות גם בדירות קטנות

 

העיצוב העכשווי שואב השראה בלתי פוסקת מן העבר

העיצוב משנות השישים והשבעים פופולארי מאוד בתקופתנו ומשפיע על העיצוב המודרני. בין אם כ”אזכור” בפרט מעיצובו של רהיט עכשווי ומקורי לחלוטין, או בעיצוב הכולל הנראה כרטרו וינטאג’  לכל דבר אך מיוצר עם “קריצה” או טכנולוגיה מודרנית.
shutterstock_1851 תמונה גדולה 11663

שולחן דגם רטרו של חברת דגם, המתמחה בייצור שולחנות מעוצבים הנפתחים בקלות לאירוח עשרות סועדים, הוא דוגמה לאיזון מושלם בין שני הסגנונות האהובים עלינו: הרטרו והמודרני – מינימליסטי

השולחן הוא מעין פלא טכנולוגי. הוא מעוצב בקווים פשוטים, נקיים ועדינים המדמים רהיטים מהסיקסטיז והסבנטיז. מאופיין ברגליים עגלגלות ובמשטח עליון לבן, הנראה דק ועגול, והצבוע בקפידה. מפתיע ללמוד ששולחן קטן זה, המתאים לכל פינת אוכל צנועה, נפתח במשיכה קלה ופשוטה ויכול לארח סביבו עד שישה עשר איש!

 

תמונה גדולה ללוח ההשראה שולחן פיזה נפתח ל-16 איש

לוח ההשראה לשולחן דגם רטרו של המעצב שי יהודה

לשם עיצוב השולחן, נעזר המעצב והבעלים שי, בלוח השראה הנובע מאהבתו לטבע. היא מתבטאת בבחירתו בעץ הבהיר המלא ובשימוש בצבע לבן, כשל פריחת השושן הצחור והנרקיס, המתאים גם לכלי ההגשה והאוכל הלבנים הקלאסיים. הוא שאב את הצורניות מהעגלגלות שאפיינה את עיצוב הריהוט בשנות השישים והשבעים כשזו מתבטאת בעיצוב פלטת השולחן המתארכת וברגליו. המשטח העליון צבוע בלבן בוהק בצביעה מדויקת וחלקה, הניתנת להשגה באמצעות טכנולוגיה מודרנית.

 

דגם רהיטים – www.degemltd.co.il