חדר השינה הוא הממלכה הפרטית שלנו, וחשוב להקפיד על התאמתו לציפיותינו

קראו כיצד ניתן לרכוש ארון, מיטה ושידות מעוצבים וללכת לישון, כל לילה, בסוויטה מעוצבת משלכם

 

מכירים את הסיטואציה? תכננו ועיצבנו את ביתנו החדש, קנינו מטבח ופינת ישיבה מושקעים, עיצבנו את חדרי ה”נסיכים והנסיכות” הקטנים שלנו מבלי לחסוך דבר, חדרי הרחצה והשירותים נראים כמו בספא מפנק וזהו… נשאר רק לבחור את חדר השינה המושלם עבור ההורים!

 

המעצבת רונית טל מציעה שלא להתפשר על הנראות והעיצוב. כמעצבת הבית של רהיטי דורון היא מספרת שהחברה מביאה בשורה לאוהבי העיצוב הנקי והמחיר ההוגן, ומציעה קולקציית ארונות הזזה, איכותיים ועדכניים עיצובית לחדרי ההורים במחירים שוברי שוק

באולמות התצוגה של רהיטי דורון מצאנו ליין של ארונות הזזה בעיצוב יפיפה לחדרי ההורים. קולקציית ארונות ההזזה מעוצבת בהתאם למסורת החברה, בהקפדה על התאמה לצרכים מגוונים ולשנים רבות, ונמכרת במחירים אטרקטיביים. לארונות נראות מינימליסטית אך מעניינת ומקורית, בלבן או בצבעים טרנדים ובמספר גוונים והם משדרגים כל עיצוב של חדר שינה. הם כוללים מידוף ותליה, מגירות חיצוניות או פנימיות ומראות, מאובזרים במנגנון טריקה שקטה וזוכים באחריות ובשירות המצוינים של החברה.

בנוסף, ניתן להתאים לארונות ליין אופנתי וחדש של מיטות ושידות לחדרי שינה להורים, המשווקות גם הן במחיר נוח והוגן המתאים לכל כיס, וליצור אחידות סגנונית שתשלים את מראה החלל ותיתן לו נופך של סוויטה מעוצבת  

מומלץ לבחור במיטה בעיצוב עדין ומינימליסטי על טהרת הגוונים הלבנים או עץ אלון. מיטת רחף היא דוגמה מצוינת למיטה המשרה תחושת קלילות ומרחב, וכשהיא מאובזרת בגב ישר וסולידי היא מוסיפה נראות עכשווית ומודרנית לחלל.

רהיטי דורון – www.doron1949.co.il