כעת יכול כל אחד להוסיף מספר פריטי עיצובי מיוחדים לבית ולהעשיר את מראהו. לקראת הגעתה של קולקציית ריהוט פנים וחוץ 2016 החדשה בסוף השנה, יוצא בית העיצוב פנטהאוז רהיטים במכירה מיוחדת ובהנחות גדולות של פריטי ריהוט מעוצבים מאירופה, לבית, למרפסת ולגן

 

בית העיצוב פנטהאוז רהיטים, יוצא בימים אלו ממש בחגיגת הנחות מפתיעה על מבחר רהיטים מקולקציית 2015, ומציע ללקוחותיו, תחת קורת גג אחת, ריהוט איכותי ויוקרתי לבית ולגן ואביזרי עיצוב משלימים, במגוון סגנונות ובמחירים משתלמים במיוחד. פריטי הריהוט המוצעים במכירה הם של החברות והמעצבים המובילים בעולם, לוקטו בקפידה על ידי צוות מעצבי החברה ומשקפים את המילה האחרונה בעולם העיצוב. המכירה נערכת  בשני אולמות התצוגה של בית העיצוב פנטהאוז, ביפו ובהרצליה, וזו הזדמנות חד פעמית לפנק את עצמכם בפריטי ריהוט מיוחדים של מותגי הריהוט יוקרתיים מאירופה. אולמות התצוגה משתרעים על פני שטח גדול ומציגים חוויה עיצובית אלגנטית ומעוררת השראה.

 

פנטהאוז רהיטים- Contempo (3)

ריהוט יוקרתי לבית מבירות העיצוב באירופה

בבית העיצוב שביפו, מוצג מיטב בשורות העיצוב העכשוויות, החידושים והטרנדים בעולם עיצוב הבית, ושלוב הרמוני ויפיפה של הסגנון הקלאסי והשמרני והמודרני הנקי. בין חברות הדגל של פנטהאוז רהיטים בתחום עיצוב הפנים, מוצגות החברות האיטלקיות Meridiani, המזוהה עם עיצוב אלגנטי אל זמני, חברת Contempo, שמציגה סגנון רטרו עם נגיעה מודרנית רעננה, חברת הריהוט האיטלקית LETTI & Co מבית GERVASONI שמציגה קולקציית חדרי שינה מלאה וחברת Artisan ההולנדית- סרבית, שמציגה רהיטי עץ מושלמים במראה מינימליסטי מגושי עץ גולמיים.

 

_57B4005

 

ריהוט גן ומרפסת

החיים במדינה שטופת שמש, שזוכה לחורף קצר יחסית, נותנת לנו אפשרות נפלאה לארח ולבלות במרפסת או בגינה לאורך כל השנה.

קולקציית ריהוט הגן הססגונית של פנטהאוז רהיטים, מציגה מגוון רחב ועשיר של מוצרים, המתאימים לאקלים המקומי ומציעים חווית אירוח נוחה ואיכותית.

 

גדולה

 

בסניף פנטהאוז הרצליה שמוקדש כולו לריהוט גן וביפו, ניתן להתרשם ממוצרים שיוצרו בטכנולוגיות מתקדמות, חומרי גלם איכותיים ורמות גימור מושלמות, פרי עבודתם של כמה ממעצבי העל הנחשבים בעולם. חברות הדגל של פנטהאוז רהיטים בתחום ריהוט החוץ הן חברת Royal Botania  הבלגית, חברת Emu האיטלקית וחברת Vondom הספרדית.

 

פנטהאוז רהיטים | www.penthousefurniture.co.il