חיפוי הרצפה הוא הבסיס העיצובי הקובע את התחושה בבית כולו. הבית המודרני מאופיין במגוון רחב של פתרונות חיפוי וביניהם הפרקט והשטיחים שהופכים עבורנו את ביתנו לארמון הפרטי שלנו

 

חיפוי הרצפה בביתנו מכתיב את הטון האסתטי ומשפיע רבות על המראה העיצובי של הבית. החלפת הריצוף הקיים לפרקט ושימוש מושכל בשטיחים, בסגנון המתאים לטעמנו, יכולים לשנות לחלוטין את המראה וההרגשה בבית.

 

tibat_501-19

 

פרקט על קצה המזלג

החיפוי המועדף כיום באירופה ובארה”ב הוא הפרקט שלאחרונה צובר פופולאריות גם בארץ. בעבר נתפס הפרקט אצל הישראלים כפגיע לשריטות, רטיבות ושינויי מזג אוויר, היה יקר ולכן מחוץ להישג ידם של רבים.  בשנים האחרונות, החלו המעצבים והאדריכלים לחפש דרך להכניס לעיצוב המודרני, הנקי והקר יחסית, אלמנטים ש”יחממו” את האווירה בבית ויהיו ירוקים. גם טכניקות ייצור משופרות, גילוי ושימוש בחומרים עמידים והכנסת לוחות הלמינציה תרמו לשינוי. הן הפכו את הפרקט לעמיד, קל לניקוי ויצרו טווח מחירים רחב, שיכול להתאים לכל אחד. לפרקט יש מראה אלגנטי-חם-טבעי, הוא משתלב היטב בחומרים עכשוויים כמו בטון, מתכות, זכוכית, אריחי אבן לקירות ועוד ויוצר תחושת מרחב נעימה, ביתית ומודרנית. רשת  כרמל פלור דיזיין מציגה קולקציה איכותית ומגוונת כך שכל אחד יכול למצוא פרקט המתאים לטעמו ותקציבו.

 

פרקט העץ הטבעי של החברה הוא היוקרתי מביניהם ודורש מעט יותר שימת לב ותחזוקה, אך ממלא את הבית בקסם מלכותי ובמגע נעים של עץ טבעי. הלוחות, המתאפיינים ברמת צביעה וגימור גבוהים, מגיעים ברוחב ועוביים שונים. פרקט העץ ניתן לליטוש וצביעה מחודשת וכך נשאר כחדש עשרות שנים.
רשת כרמל אף מציעה פרקט COSTUME MADE, שנצבע בגוון ייחודי מתוך מבחר רחב לפי בחירת הלקוח.

 

פרקט הלמינציה נראה ומרגיש כמו עץ, מוצע ברוחב ובגוונים רבים, בטווח מחירים נוח והוא קל לתחזוקה. כרמל פלור דיזיין משווקת בלעדית את הפרקט האיכותי של חברת EGGER הגרמנית. ולאחרונה חוללה מהפכה כשהציגה פרקט עמיד בפני לחות לחדרים רטובים כמו המטבח וחדרי הרחצה.

 

196042_PARQUET_TADMIT_350x260_pr1

שטיחים ישראליים הנותנים את הטון בתחומם בעולם

שטיחים פארו את רצפות הבית מאז ומתמיד, הם פונקציונאליים ושימושיים אך בעיקר דקורטיביים, משפיעים על נראות החללים בבית ומחדדים את אמירתם העיצובית. כיום אין גבולות לעיצובם והם מיוצרים בסגנונות רבים ומפתיעים. כרמל פלור דיזיין הישראלית נחשבת בעולם לחברה איכותית פורצת דרך, מציגה חדשנות טכנולוגית וייחוד אופנתי בתחום השטיחים ומייצאת את מוצריה לכ-30 מדינות בעולם! באולמות התצוגה הרבים שלה ברחבי הארץ ניתן למצוא את הקולקציה החדשה לאביב המציגה עושר של שטיחים בדוגמאות גיאומטריות, איורים קלאסיים, כפריים, כאלו עם קריצה וינטג’ית או בעיצוב פוסט-מודרני נועז. שטיחים מחומרים ובגבהים שונים ואפילו אריחי שטיחים מהם ניתן ליצור יצירה ייחודית. כרמל מציעה ללקוחותיה גם שטיחים קלאסיים איכותיים במיוחד בעבודת יד. ניתן למצוא שטיחי זיגלר, שטיחים אפגניים ועוד, זאת בנוסף למחלקת שטיחי פרימיום ושטיחים מודרניים העשויים אף הם בעבודת יד.

hermes_202-90final

 

לכרמל פלור דיזיין מגוון נוסף של מוצרים כמו טפטים, דקים ואף דשא סינטטי בעל אישור של מכון התקנים הישראלי, אותו היא מייצרת בבלעדיות. לחברה מחלקות המתמחות במגזר הפרטי והעסקי, בעבודה עם מעצבים ואדריכלים ובמוצרי פרימיום מעוצבים.

כרמל פלור דיזיין | www.carmelfloor.co.il