תפיסת החיים של משפחת ברזילי היא שכל ילד הוא עולם ומלואו, עם סגנון חיים המתאים לו ועולם ייחודי של רצונות וחלומות ולכן חשוב לאפשר לו לגדול בסביבה שתתרום לאושרו! עיצוב הבית המודרני מאופיין בשילוב מספר סגנונות בחלל אחד. רשת ברזילי הרימה את הכפפה והכניסה טרנד זה גם לחדרי הילדים והנוער. היא היחידה המעצבת עבורם מגוון קולקציות של רהיטים בסגנונות שונים ובאיכות גבוהה, מצטיינת בשירות ללא דופי וידועה במחיריה הנוחים.

 

העיצוב

בחברת ברזילי מאמינים כי יש להתאים לכל ילד/ה נער/ה את חדרם בהתאם לאופיים ולחלומותיהם. לכן מקפידים בחברה לייצר מגוון חדרי ילדים ונוער המעוצבים בהתאם לטעמו ולסגנונו של כל לקוח ובהתאמה אישית לגיל ולצרכי הילד. כך מתאפשר לרכוש מתוך מבחר גדול של סגנונות עיצובים שונים, חומרי גלם, צבעים ואפשרויות. פריטי הריהוט המרכיבים את הקולקציות השונות שמציגה החברה, הם דוגמה לאקלקטיות מרתקת וליכולת להביא בשורות עיצוביות מכל העולם על פי המגמות והטרנדים החמים ביותר.

 

A9RF298

 

המגוון

חברת ברזילי מעצבת עבור הילדים ובני הנוער קולקציות ריהוט בשלושה סגנונות שונים. אחת בסגנון מודרני, הייטקי ומינימליסטי, מאופיינת ברהיטים בקווים ישרים, המעניקים לכל חדר תחושה אוורירית ומזמינה ומצטיינת בפונקציונאליות עיצובית. השנייה מיוצרת מעץ מלא בסגנון טבעי וידידותי לסביבה, בעלת רמת גימור גבוהה ועיצוב שמכניס את הטבע הביתה ומשרה אווירת חמימות. הקולקציה השלישית מעוצבת בסגנון פרובאנס, כשלרהיטים נראות קלאסית רומנטית. הם מעוטרים באלמנטים רכים ומעוגלים המוסיפים נופך של אלגנטיות, יוקרה ומלכותיות לכל החדר.

 

האיכות

בחברת ברזילי מעצבים ומייצרים מיטות, שולחנות כתיבה, ארונות ומערכות מדפים לילדים ונוער. היא מקפידה על איכות חומרים וייצור מעולה ללא פשרות, על פונקציונאליות, בטיחות ונוחות. מעצבי הפנים של החברה מסייעים לכל לקוח בתכנון חדר ייחודי ואישי, כזה שיתאים לשלבים השונים בהתבגרות כל ילד/ה מבלי שעיצובו יימאס או יהפוך ללא רלוונטי במשך השנים. הם משתמשים בשיטת ה-Q&D הייחודית לחברה, המבטיחה מוצרים באיכות וברמה הגבוהה ביותר.

 

A9RF29A

 

השירות

חברת ברזילי חרטה על דגלה לתת ללקוחותיה שירות מעולה ברמה הגבוהה ביותר ובאווירה משפחתית. השירות מתחיל בתהליך העיצובי שעובר הלקוח ביחד עם מעצבי הבית, תהליך דינאמי ומאתגר, מושקעות בו שעות רבות של בחירה ועבודה ונלקח בחשבון גם טווח המחירים הרצוי. הוא נמשך עד הגעתם והרכבתם של הרהיטים בבית הלקוח ומסתיים במתן אחריות אמת.

 

ברזילי | www.barzilaynet.co.il