הקוריאן, חומר פלא בעל תכונות ההופכות אותו עמיד וקל לעיבוד ועיצוב, מככב במטבח יפהפה מבית מטבחי רגבה, בבית אותו עיצבה המעצבת אתי גבאי

 

עולם העיצוב משתנה תדיר. טרנדים חדשים פורחים, הודות לשימוש בחומרים ובטכנולוגיות חדשות, המאפשרות עיצובים מרגשים ומראה מודרני נקי, מהוקצע ואחיד.

אחד מהחומרים האלו, המתאים במיוחד לעיצוב המטבח וחדרי הרחצה, הוא הקוריאן שנבחר על ידי המעצבת אתי גבאי כשבאה לעצב בית יפהפה וייחודי ברמת השרון. עיצוביה של גבאי מאופיינים בשילוב בין יצירתיות לפונקציונאליות. היא מתמחה בתכנון חללים המעוצבים באופן שמאפשר תחושת שלמות ואחידות מצד אחד, נוחות ונעימות מהצד השני, כאלו הנותנים תחושה ביתית ולא כשל מוזיאון. הקונספט עליו הוחלט, עם בעלי הבית, היה מינימליזם שמאפשר תחושת ניקיון עיצובי אך ביתי. כדי לממשו נבחר הקוריאן שאפשר למעצבת לחבר בין שני העולמות בצורה מושלמת.

_DSC3633AAA copy

 

המעצבת בחרה בקוריאן בשל היותו חומר עמיד, סטרילי ופרקטי. נוח לעיבוד ובעל נראות עכשווית נקייה ומינימליסטית

הקוריאן מהווה משטח ציפוי קשיח ובלתי חדיר, סטרילי וקל לניקוי. הוא עמיד בפני דהייה, קילוף, בלאי ושחיקה, תנאים מיוחדים של לחות ושינויי טמפרטורה חריפים. חוזקו וגמישותו מאפשרים לעצב ולייצר ממנו צורות ואובייקטים מורכבים ויפהפיים, פינות מדויקות או גימור מעוגל. על ידי כיפוף ועיקול של החומר ניתן לחבר אותו למשטחים אחרים כמו זכוכית, אבן או עץ ללא “תפרים” נראים לעין. ניתן ליצור ממנו משטחים המשולבים בכיורים מאותו חומר וצבע וללא קווי חיבור, חיפויי קיר ודלתות עם ידיות, המעוצבות כשקועות, או ללא ידיות ולשוות למטבח מראה אחיד ומודרני.

_DSC3649AAA copy

 

בחירת המעצבת במפעל רגבה קוריאן הייתה ברורה מאליה בשל המקצוענות, הדייקנות, השירות והמסירות של עובדיה שאפשרו לה להגשים את מאווייה מבלי להתפשר

גבאי בחרה בחברת רגבה שתייצר את המטבח בבית. רגבה מעבדת את הקוריאן במפעל “רגבה קוריאן”, הקיים כבר כ-20 שנה. הוא היחיד בארץ בעל מכונת CNC, המאפשרת חיתוכים מורכבים ומדויקים ומסוגלת להוציא לפועל בדייקנות ומקצועיות את העיצובים המורכבים והיצירתיים ביותר. הקוריאן של חברת מטבחי רגבה מגיע במגוון רחב של כמאה גוונים! במראה מבריק ועשיר המדמה זכוכית או מט רגוע ונקי.

משטח העבודה והכיור, במטבח שעיצבה גבאי ,בשיתוף פעולה עם סניף רעננה של החברה, עשויים מיחידה אחת של קוריאן וללא תפרים. הארונות מחופים בקוריאן ובדלתות ללא ידיות כשמכשירי החשמל משובצים בתוכם בצורה מושלמת, אפילו החוצצים במגרות תוכננו בדקדקנות ונעשו מקוריאן. כל אלו יצרו מטבח במראה אחיד, מודרני ומושלם. השימוש בחומר אפשר לה לעצבו באופן התורם לתחושה המינימליסטית שנדרשה, מבלי שצריך יהיה לוותר על קלות השימוש, הניקיון והתחזוקה.

 

Woman Browsing Through Photos on a Tablet

לאחרונה מפנקת החברה את לקוחותיה במבצע על פיתוח טכנולוגי שהופך את משטחי הקוריאן שלה לחכמים

רגבה יוצאת במבצע אביב-קיץ והיא מספקת ללקוחותיה הרוכשים משטח קוריאן למטבח, יחידות הטענה אלחוטיות לטלפונים סלולאריים וטבלאט/אייפד.

הן מותקנות מתחת למשטחי הקוריאן או האי במטבח, ליצירת מראה נקי ולנוחות שימוש. מניחים את מכשיר הסלולר על המשטח המיוחד והוא נטען אלחוטית. בעלי מכשירים מדגמים קודמים לאייפון ולגלקסי 6 מקבלים מתאם מיוחד בצורת טבעת המתחבר למכשיר ומאפשר את טעינתו האלחוטית. המבצע ימשך עד ה- 1.8.2016 או עד גמר המלאי.

 

 רגבה | www.regba.co.il