דלתות יוניק של פנדור ידועות בכך ששינו את עולם דלתות הפנים. בימים אלו משיקה החברה  קולקציה חדשה תחת השם “יוניק קלאסיק”, והיא נמכרת במחירי השקה אטרקטיביים

 

מעצבי העל הגדולים, כמו גם מעצבי הפנים, המוצר והבגדים המוכשרים ביותר, נבדלים מאחרים בכך שהם מיישמים את הכלל “אלוהים נמצא בפרטים הקטנים”

שימת לב לכל פרט עיצובי, גדול כקטן, מרכזי כמשני, הוא שיוצר מוצר מעולה שהופך כל חלל למעוצב. דלתות יוניק קלאסיק הן דוגמה מושלמת לכלל זה והן נמכרות בימים אלו במחירי השקה מיוחדים.

 

דלתות הפנים אמנם אינן “קפרט קטן” במובן הקלאסי של המילה, אך לאורך ההיסטוריה נחשבו לפריט שימושי ולא מעוצב. פריט שיוצר באופן סטנדרטי כשמטרתו האסתטית העיקרית הייתה למשוך כמה שפחות תשומת לב בחלל הבית

תפקידן היחיד של הדלתות הסטנדרטיות, היה בעבר, להפריד בין החדרים ולעמעם רעשים. חברת “דלתות פנדור” שינתה מציאות זו כשיצרה מהפכה בתחום והציגה מבחר רחב, מגוון ועדכני של דלתות פנים מעוצבות, המשתלבות בכל סגנון עיצוב קיים ומהוות כשלעצמן, מרכז עניין אסתטי בחדר.

 

הקולקציה ממשיכה את מסורת החברה, כשהיא מציגה עיצוב עכשווי וטרנדי המשולב ביתרונות פרקטיים, בחוזק ובעמידות, גם בדלתות וגם ובמשקופיהן

הדלתות מהקולקציה החדשה מצטיינות בעיצובן אך לא רק! דלתות פנדור היו הראשונות בעולם שהציגו דלת עם עמידות לנזקי מים ולמזיקי עץ, הן בעלות עמידות גבוהה במיוחד בפני פגיעות מכאניות, ונמסרות ללקוח עם תעודת אחריות לתקופה של 5 שנים עבור נזקי מים ומזיקי עץ.

 

עיצובית מתהדרות דלתות יוניק קלאסיק בהתאמה מושלמת לבית המודרני ולסגנונות העכשוויים המאפיינים אותו

קולקציות נוספות שקיימות בפנדור מאפשרות לבחור סוגי צירים שונים, ניתן לשלב בהן חריטות ולשבץ צהרים וחלונות, לבחור את צבען מבין מבחר גוונים עכשוויים, ולהתאים אותן אישית לסגנון העיצוב של ביתנו.

הצבע השולט בעיצוב הבית הישראלי הוא הלבן על גווניו השונים, לכן למעצבים את ביתם בסגנון מודרני מינימליסטי כדאי לבחור בדלתות יוניק קלאסיק בגוונים של לבן או אלון מולבן. לבוחרים בסגנון הטבעי-מודרני, שמשלב בין נראות העץ ועיצוב עכשווי, כדאי לבחור בדלתות יוניק קלאסיק בגוון עץ אגוז.

 

דלתות פנדור – www.pandoor.co.il